۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
کد خبر: ۶۶۰۲۲۴
به همت استاد حوزه علمیه فاطمه الزهرا؛

تلخیص سوره بقره از تفاسیر آیت الله جوادی آملی رونمایی شد

تلخیص سوره بقره از تفاسیر آیت الله جوادی آملی رونمایی شد
به همت استاد حوزه علمیه فاطمه الزهرا از تلخیص تفسیر سوره بقره از تفاسیر حضرت آیت الله جوادی آملی در مشهد رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اثری فاخر و ثمره چندین سال تلاش قرآنی در زمینه خلاصه نویسی تفسیر قرآن کریم از تفاسیر حضرت آیت الله جوادی آملی که توسط مهری تخته داریان، استاد حوزه علمیه تهیه و تنظیم و گرد آوری شده بود، امروز در منزل وی با رعایت موازین بهداشتی و با حضور دو تن از مسئولان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) توس رونمایی شد.

این اثر ارزشمند قرآنی خلاصه تفسیر سوره مبارکه بقره است که از کتاب تفسیر تسنیم همراه با مراجعه به سایر کتب لغت در دو جلد گرد آوری شده که پس از کسب مجوز چاپ در تیراژ بالا منتشر و در اختیار علاقه مندان حوزوی و دانشگاهی قرار خواهد گرفت.

تخته داریان در مورد این خلاصه نویسی که در هزار صفحه و دو جلد تهیه شده است، گفت: مجلدات آماده قابلیت دسترسی و استفاده سرشار از تفسیر سوره مبارکه بقره را دارد.

وی اظهار کرد: تفاسیر حضرت آیت الله جوادی آملی به گونه ای است که کسانی که از آن استفاده می کنند باید از دایرة المعارف برای فهم مطلب استفاده کنند که در این دو جلد خلاصه نویسی مطالب به صورت روان و قابل فهم برای همه انجام شده است.

استاد حوزه علمیه در خصوص کسب مجوز از دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی، ابراز کرد: با دفتر ایشان در مشهد و قم تماس گرفته شده است و بخشی از مطالب خلاصه نویسی برای دفتر ایشان در قم ارسال شده است که در نوبت بررسی است و تا تأیید از دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی تعدادی محدود از این دو جلد خلاصه نویسی تهیه شده است و در اختیار حوزه های علمیه مشهد به صورت رایگان قرار می گیرد اما پس از کسب مجوزهای لازم در تیراژ بالا چاپ خواهد شد.

وی ابراز کرد: فهرست نویسی این دو جلد کتاب براساس شماره آیات، نتیجه آیات و مضمون مطالب آیات به عنوان مثال در مورد حسد، صبر، ولایت و امامت در این کتاب برای دسترسی راحت به مطالب در نظر گرفته شده است./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات