۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
کد خبر: ۶۶۰۲۵۶
حجت الاسلام فاضلی:

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تمام ناملایمات پرچمدار استان بود

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با تمام ناملایمات پرچمدار استان بود
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : ماموستا محمدی در طول ۲۱ سال امامت جمعه شهر کرمانشاه با تمام ناملایمات، پرچمدار تقریب، اخوت و محبت بین برادران اهل سنت و تشیع استان بود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حجت اله فاضلی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه گفت : ماموستا محمدی همیشه محور وحدت بود و خنثی کننده بسیاری از توطئه‌ها دشمنان و تفرقه انگیزان جامعه بود که در این عرصه جزء نیکی، چیزی به ذهن نمی‌رسد.

وی گفت : امام جمعه فقید اهل سنت کرمانشاه یکی از مدافعین واقعی و به حق نظام و انقلاب اسلامی بود که در بسیاری از بحران‌ها و برهه‌های این انقلاب در سنگر نماز جمعه مشغول وعظ، خطابه و دفاع از ارزش‌های انقلاب بود.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: ضایعه ماموستا محمدی برای استان، روحانیون، طلاب و مدارس علوم دینی اهل سنت استان بسیار سنگین است.

حجت الاسلام فاضلی افزود: ماموستا محمدی یک شخصیت اخلاقی، بسیار مهربان و عالمی وارسته و آگاه به زمان بود.

وی افزود: او قبل از امامت جمعه کرمانشاه مدیریت دایره اهل سنت استان (دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان) بود و از بنیانگذاران این دفتر در استان بود که قدردان زحمات ایشان هستیم.

ارسال نظرات