۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۶۰۲۸۷
مدیر حوزه علمیه بوشهر:

مبلغان در خط مقدم مقابله با تحریف قرار دارند

مبلغان در خط مقدم مقابله با تحریف قرار دارند
حجت الاسلام خدری نقش مبلغان را در مقابله با جریان تحریف مهم دانست و گفت: رسانه ها باید از عملکرد کاریکاتوری دوری کنند و تصویری روشن از انقلاب به مخاطب ارائه دهند.

حجت الاسلام خدری مدیر حوزه علمیه بوشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جریان تحریف، اظهار داشت: رسانه های غربی به عنوان دشمنان قسم خورده انقلاب همواره تصویر نادرستی از واقعیات جاری در کشور و دستاوردهای نظام اسلامی ارائه می دهند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه در مقابله با تحریف، گفت: متأسفانه به نظر می رسد برخی رسانه ها رسالت خود را به فراموشی سپرده اند و وظیفه خود را به درستی ایفا نمی کنند و به عبارت دیگر عملکرد کاریکاتوری دارند و این موجبات نگرانی جریان انقلابی را فراهم کرده به گونه ای که گاهی رهبری هم از این روند گله دارند.

مدیر حوزه علمیه بوشهر ادامه داد: متاسفانه برخی نشریات ما کمک کار دشمن اند و به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن را بزک می کنند و این هم خود نوعی تحریف است؛ بنابراین رسانه های مختلف از نشریات گرفته تا صدا و سیما باید بسیج شوند و با روشنگری دست دشمن را در تحریف واقعیات ببندند و با معرفی دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی پایه های فکری و انسانی نظام را مستحکم­تر کنند.

حجت الاسلام خدری فضای مجازی را عرصه ای حساس و مهم دانست و بیان داشت: باید از ظرفیت فضای مجازی برای انعکاس واقعیات نظام برای تنویر افکار عمومی استفاده کرد.

وی به وظیفه حوزه های علمیه در مبارزه با جریان تحریف اشاره کرد و افزود: مبلغین ما نقش موثری در ارائه تصویر درست از واقعیات دارند و باید از حضور خود در بین مردم برای بیان دستاوردهای انقلاب استفاده کنند و در خط مقدم باشند، البته انجام این مهم با آموزش میسر است.

مدیر حوزه علمیه بوشهر با اشاره به بحث تحریم گفت: مذاکره باید عادلانه باشد و اگر بنا باشد از اصول خود کوتاه بیائیم، مقاومت 40 ساله بی معنی می شود؛ بنابراین باید برای رفع تحریم ها و بی اثر کردن آن راه دیگری جست و آن تکیه به توان داخلی است و از مذاکره نابرابر چیزی نصیب ما نخواهد شد و نتیجه ای در بر نخواهد داشت.

وی در پایان از جامعه روشنفکرنما یاد کرد و افزود: برخی از افراد این جریان اظهار می کنند مردم ما حافظه تاریخی ضعیفی دارند درحالی که خود، عملکرد آمریکایی ها را در چند ماهه گذشته در قبال برجام  و امثال آن از یاد برده اند و نتیجه مذاکره روشنفکرنماها خسارت محض برجام است./1399/ت302/ب1

ارسال نظرات