۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۶۶۰۳۲۵
امام‌ جمعه ایلام:

دولتمردان توجه بیشتری به استان ایلام داشته باشند

دولتمردان توجه بیشتری به استان ایلام داشته باشند
حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار گفت: متاسفانه باید گفت که ایلام جزء استان های محروم کشور محسوب می شود و نیازمند توجه بیشتر دولتمردان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، مدیر عامل بنیاد علوی عصر امروز با حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان ایلام بیان داشت: کارکرد و حضور بنیاد علوی در بحث رزمایش کمک مومنانه در استان ایلام قابل تقدیر است و همچنین این بنیاد به خود در این استان حضور دارد و وضعیت موجود را به خوبی احساس می کند.

امام‌ جمعه ایلام گفت: متاسفانه باید گفت که ایلام جزء استانهای محروم کشور محسوب می شود و نیازمند توجه بیشتر دولتمردان است.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تصریح کرد: همین وضعیت نابسامان اقتصادی در ایلام باعث شده است که بسیاری از جوانان و تحصیل کردگان این استان برای اشتغال به شهرهای بزرگ و مرکزی کشور مهاجرت کنند و این امر شرایط را برای ما بحرانی تر می کند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: طبق آخرین آمار بیش از 80 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و 39 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان ایلام هستند، از بنیاد علوی درخواست می کنیم که در زمینه رفع بخشی از مشکلات این افراد ما را یاری کند.

امام‌ جمعه ایلام گفت: اگر به دنبال این هستیم که وضعیت اقتصادی ایلام به معنای واقعی ساماندهی شود، نیازمند ایجاد منابع درآمدی پایدار در این استان هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار خاطرنشان ساخت: از سوی دیگر شاهد ورشکستگی و تعطیلی کارخانه ها و کارگاه های این استان هستیم که این زمینه بیکاری در ایلام را افزایش می دهد./1404/پ310/ب1

ارسال نظرات