۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۶۰۳۳۴
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس:

مذاکره با آمریکا برای هیچ کشوری دستاورد نداشته است

مذاکره با آمریکا برای هیچ کشوری دستاورد نداشته است
حجت الاسلام نقدعلی با بیان اینکه مجلس طرح‌های مختلفی برای حل مشکلات کشور دارد، گفت: مذاکره با آمریکا در هیچ عرصه‌ای مشکلی از هیچ کشوری از جمله کشور ما حل نکرده است.

حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان اینکه طرح گشایش اقتصادی دولت به مجلس نیامده است و این طرح تا کنون در حد پیشنهادی از سوی دولت مطرح شده است، گفت: در شورای اقتصادی سران قوا مواقعی باید تصمیم گیری صورت بگیرد که یک موضوع فوریت ویژه‌ای داشته باشد و به عقب انداختن آن برای کشور ضررهای بسیاری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: موضوع گشایش اقتصادی و طرح‌هایی که در این خصوص مطرح می‌شود اگر بنا باشد اجرایی شود باید حتما به مجلس شورای اسلامی بیاید و مجلس پیرامون آن نظر بدهد و این سرعت و فوریت بخشیدن به این طرح‌ها که نیازمند بررسی است کار درستی نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدگاه برخی افراد برای حل مشکلات کشور از طریق مذاکره با آمریکا، تصریح کرد: اینطور نیست که تنها گزینه باقی مانده کشور برای رفع مشکلات اقتصادی مذاکره باشد، گزینه‌های متعددی در پیش روی مسؤولان و مدیران کشور و همچنین مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

حجت الاسلام نقدعلی از بررسی گزینه‌های متعدد برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: با مشارکت مجلس و همراهی دیگر قوا می‌توان به اقدامات خوبی در خصوص مسائل اقتصادی و معیشتی پرداخت و گزینه مذاکره با آمریکا قطعا تنها گزینه حل مشکلات کشور نیست.

وی در ادامه افزود: تاکنون مذاکره هرگز مشکلی از کشور حل نکرده است و اینطور نیست که کسی خیال کند مذاکره حلال مشکلات است، دیگر کشورهایی هم که به مذاکره با آمریکا پرداخته‌اند دستاوردی نداشته‌اند و این یک حقیقت است که مذاکره با آمریکا برای ما و حتی دیگر کشورها نمی‌تواند دستاوردی داشته باشد و باید تمام تلاش ما برای حل مشکلات در درون کشور باشد./1304/ت210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات