۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۶۰۳۳۵
حجت‌الاسلام قربانپور:

حضور جوانان در صحنه موجب برملا شدن دسیسه‌های دشمن می‌شود

حضور جوانان در صحنه موجب برملا شدن دسیسه‌های دشمن می‌شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دغدغه دشمن برای دور کردن جوانان انقلابی خارج کردن آنان از تمام صحنه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مرکزی، حجت‌الاسلام قربانپور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست با مداحان شاخص استان مرکزی با اشاره به نقشه‌های دشمنان برای دور کردن جوانان از صحنه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی گفت: برای شکست توطئه‌ها لازم است که به جوانان در همه صحنه ها حضور فعالی داشته باشند.

وی به ضرورت برنامه‌ریزی مناسب برای تربیت مداحان انقلابی، مومن در کانون مداحان استان مرکزی اشاره کرد و افزود: باید به ساختار معنوی، اعتقادی و معرفتی جامعه مداحان توجه ویژه داشته باشیم و تربیت و تعلیم به نحوی باشد که آنان آگاهی و اطلاعات لازم را از تاریخ ائمه اطهار و زندگی نامه آن بزرگواران داشته باشند.

حجت‌الاسلام قربانپور تصریح کرد: امروز دشمنان از تمام امکانات و ابزار خود برای فاصله گرفتن جوانان از مساجد و تکیا استفاده می‌کنند و برای شکست توطئه‌های آنان لازم است که در زمینه‌های مختلف به جوانان مسئولیت‌هایی داده شود و در واسپاری کارهای فرهنگی نیز به حضور جوانان توجه ویژه شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه رفتار، گفتار و عمل یک مداح باید همواره عالمانه و سازنده باشد گفت: کانون مداحان باید از تمام امکانات و قوای خود در تعلیم و تربیت مداحان بهره گیرند.

وی اهمیت و جایگاه مدح و ثناء در اسلام را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه مداحان در کنار سخنرانان و وعاظ کار فرهنگی بسیار سختی را بر عهده گرفته اند خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این جایگاه و همچنین فعالیت‌ مداحان و ستایشگران لازم است که کانون مداحان استان مرکزی برنامه‌ریزی‌های لازم را در این زمینه داشته باشد./1304/د102/ق

ارسال نظرات