۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۶۶۰۳۳۶
استاد حوزه علمیه مازندران:

هجمه رسانه های معاند علیه عزاداری محرم با رهنمودهای حکیمانه رهبری خنثی شد

هجمه رسانه های معاند علیه عزاداری محرم با رهنمودهای حکیمانه رهبری خنثی شد
حجت الاسلام فلاح گفت: تبلیغات دروغین و بلواهای رسانه ای که بیگانگان طی هفته های اخیر علیه عزاداری حسینی به راه انداختند با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری خنثی شد.

حجت الاسلام جواد فلاح، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با اشاره به در پیش ماه محرم و تلاش رسانه های معاند برای فضاسازی در داخل کشور، گفت: مردم، مسؤولان و همچنین هیأت های مذهبی طبق نظر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید با توصیه های بهداشتی این مراسم با عظمت را برگزار خواهند کرد.

وی با بیان این که رسانه های معاند با تبلیغات فراگیر در تلاش هستند القاء کنند متولیان امور دینی کشور برگزاری مراسم ماه محرم را بر سلامت مردم ترجیح می دهند، افزود: این در حالی است که مقام معظم رهبری در سخنرانی عید سعید قربان، همگان را به تبعیت از دستورالعمل های ستاد ملی کرونا فراخواندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که هیچ تضادی میان مذهب و سلامت مردم وجود ندارد، خاطرنشان کرد: کسانی که به دنبال ایجاد تضاد و فاصله میان دین و سلامت مردم هستند به طور حتم همسو با خط دشمن حرکت می کنند.

حجت الاسلام فلاح با بیان این که دشمنان دین هیچ گاه به خواسته ها و اهداف خود دست نخواهند یافت، افزود: نور امام حسین(ع) و عزاداری سیدالشهدا هیچ گاه خاموش شدنی نیست و ان شاءالله با رعایت دستورالعمل های بهداشتی امسال محرم متفاوتی را تجربه خواهیم کرد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری آبی بر آتش فتنه دشمنان دین و انقلاب بود، تصریح کرد: ایشان با تبیین دقیق مسائل و همچنین توصیه به عزاداران حسینی، توطئه دشمن را خنثی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند معیار در عزاداری های ماه محرم نظر کارشناسی ستاد ملی مقابله با کرونا است، خاطرنشان کرد: این سخنان حکیمانه و مدبرانه چراغ روشنی برای حرکت آحاد ملت ایران است.

حجت الاسلام فلاح با تأکید بر این که هیچ قدرت و نیرویی نمی تواند عاشورا و محرم را کمرنگ کند، ادامه داد: مراسم با عظمت عاشورای حسینی را امسال با عمل به توصیه های بهداشتی و پروتکل های ارائه شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا باشکوه تر از هر زمان دیگری برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان این که تبلیغات دروغین و بلواهای رسانه ای که بیگانگان طی هفته های اخیر علیه عزاداری حسینی به راه انداختند با رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری خنثی شد، تصریح کرد: مردم فهیم، مؤمن و حسینی کشورمان نیز با عمل به توصیه های بهداشتی، توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که محرم و عاشورا با این انقلاب، نظام و مردم پیوند خورده است، تصریح کرد: حفظ شعائر دینی با عمل به توصیه های بهداشتی امکان پذیر خواهد بود ودشمنان داخلی و خارجی نمی توانند با هجمه های سازمان یافته رسانه ای محرم امسال را کمرنگ کنند./950/ت210/ب1

ارسال نظرات