۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷
کد خبر: ۶۶۰۳۳۸

گزارشی از عملکرد مؤسسه مجمع الفکر اسلامی

گزارشی از عملکرد مؤسسه مجمع الفکر اسلامی
مدیر سابق مجمع الفکرالاسلامی به تشریح گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مؤسسه پرداخت و گفت: کادر این مؤسسه افرادی ایثارگر بوده و همواره به صورت جهادی عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام رفیع مدیر سابق مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی عصر امروز در مراسم تقدیر و معارفه مدیر مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی که در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شد، به تشریح گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این مؤسسه پرداخت و گفت: کادر این مؤسسه افرادی ایثارگر بوده و همواره به صورت جهادی عمل می کنند.

وی ادامه داد: تا جایی که ممکن بود بر اساس توصیه های آیت الله اراکی مسأله حمایت از کادر مؤسسه و موضوع موسوعه «سنت شریفه» را در دستور کار قرار داده و در این زمینه کارهای بسیار خوبی را انجام دادیم.

حجت الاسلام رفیع ابراز کرد: تبدیل مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی به پژوهشکده، سامان دهی بخش های اداری و مالی، شفافیت مالی، ثبت قراردادها و اسناد مالی به صورت سیستمی، شفاف و روزآمد، برگزاری جلسات هم اندیشی و گفت وگوهای آزاد اندیشی، بروزرسانی سایت، فعال سازی و پویایی روابط عمومی و اقدامات علمی در زمینه نهج البلاغه و فقه از اقدامات ما در طول چند سال گذشته بوده است.

مدیر سابق مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی تأکید کرد: امروز شخصیت هایی در مجموعه فقهی خود داریم که با بیشترین تلاش و کمترین هزینه زحمت می کشند و کارهای پژوهشی را پیش می برند.

وی خاطرنشان کرد: از هیأت امنای مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی که برای نظارت بر مجموعه تلاش کردند و بدون هیچ چشم داشتی در جلسات حضور یافته و به ما یاری می رساندند، متشکریم.

حجت الاسلام رفیع با ابراز خرسندی از انتخاب حجت الاسلام نعمانی به عنوان مدیر مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی مطرح کرد: با تغییرات صورت گرفته و برنامه های تعیین شده، نگاه مثبت و امیدبخشی را برای آینده این مؤسسه پیشبینی می کنیم./841/پ202/ق

ارسال نظرات