۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۶۶۰۳۴۰
حجت الاسلام نعمانی:

بشریت در سایه علوم اهل بیت به سعادت می‌رسد

بشریت در سایه علوم اهل بیت به سعادت می‌رسد
حجت الاسلام نعمانی با بیان اینکه مجمع الفکر الاسلامی باید محاسن کلام اهل بیت را در سطوح بین المللی منتشر کند، گفت: بشریت در سایه علوم آل محمد(ص) به سعادت دست پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد سعید نعمانی مدیر جدید مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی عصر امروز در مراسم تقدیر و معارفه مدیر مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی که در سالن اجتماعات این مؤسسه برگزار شد، با بیان اینکه امروز مسؤولیت داشتن در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک افتخار بزرگ محسوب می شود، گفت: شهید صدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در نامه ای که برای ما فرستاد انقلاب اسلامی را آرزوی انبیای الهی در طول تاریخ بشریت توصیف کرد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) با نهضت خودشان آرزوی دیرینه انبیای الهی را محقق ساختند، ادامه داد: یادمان نمی رود روزگاری آرزو داشتیم انقلاب اسلامی به ثمر بنشیند و برای دستیابی به این مهم تلاش می کردیم، بنابراین امروز باید قدردان این نعمت بزرگ الهی باشیم.

حجت الاسلام نعمانی در ادامه با تأکید بر اینکه بودجه مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی بسیار اندک و ناچیز است، ابراز کرد: مجموعه مجمع الفکر الاسلامی با امکانات و بودجه بسیار کم کارهای بسیار بزرگی را انجام داده است؛ با بررسی انجام شده دریافتیم بودجه سالیانه این مجموعه اندازه حقوق یک ماه نماینده پارلمان عراق است!

مدیر جدید مؤسسه مجمع الفکر الاسلامی عنصر اخلاص را عامل اصلی پیشرفت های علمی دانست و تأکید کرد: کارهای علمی و پژوهشی بدون اخلاص پیش نمی رود و قطعاً همین عامل اخلاص سبب درخشش کارهای علمی مجمع الفکر الاسلامی شده است.

وی با اشاره به حدیث شریف امام رضا(ع) «فان الناس لو علموا محاسن کلامنا لاتبعونا» خاطرنشان کرد: مجمع الفکر الاسلامی باید محاسن کلام اهل بیت(ع) را در سطوح بین المللی تبیین کند؛ امروز باید علوم آل محمد(ص) را بر اساس روایت «زکات العلم نشره» در دنیا منتشر کنیم، زیرا دنیا تشنه این علوم است.

حجت الاسلام نعمانی مطرح کرد: بشریت برای دستیابی به سعادت و خوشبختی چاره ای جز روی آوردن به علوم آل محمد(ص) ندارد./841/پ202/ق

ارسال نظرات