۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۶۶۰۳۴۳
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد؛

خرید ۴۰ دستگاه ضدعفونی کننده برای حرم های اهل بیت

خرید ۴۰ دستگاه ضدعفونی کننده برای حرم های اهل بیت
حجت الاسلام موسوی با اشاره به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، گفت: خرید ۴۰ دستگاه ضدعفونی کننده برای حرم‌های اهل بیت با کمک‌های مردمی صورت گرفت.
حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه تاکنون طی ۵ مرحله کمک‌هایی از سوی ستاد برای آسیب دیدگان از کرونا و مقابله با این ویروس منحوس صورت گرفته است، عنوان داشت: خیران، مردم دوستدار اهل بیت (ع) و موکب داران سنگ تمام گذاشتند و با حمایت هایشان چندین هزار بسته معیشتی، تهیه و بیش از ۷۰۰ هزار پرس غذا توزیع کردند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با بیان اینکه ۱۶۱ کارگاه برای تولید ماسک، ژل ضدعفونی و البسه کادر درمانی راه اندازی شد، خاطرنشان کرد: ۱۲۹ موکب در زمینه مقابله با کرونا ورود کردندو حدود ۸۸۰ هزار و ۱۶۱ بسته بهداشتی در استان توزیع نمودند ضمن اینکه در تعمیر منازل و لوازم خانگی ورود داشتند.

این مقام مسؤول افزود: آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد دیگر برنامه‌ای است که از سوی ستاد پیگیری شد و در این باره ۲۲۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه پخت و توزیع غذا در دهه ولایت از سوی موکب داران صورت گرفت، بیان داشت: ارتباط موکب داران با خانواده‌های افراد مبتلا به کرونا، مثال زدنی است و در این باره موکب داران خدمات شان را تا درب منازل گسترش دادند.

وی در رابطه با کمک‌های صورت گرفته به عتبات عالیات عنوان داشت: امسال کالامحوری در اولویت قرار دارد تا به نوعی از تولید داخلی حمایت شود که در این باره وجوه نقدی برای خرید لوازمی از قبیل یخچال، آبسردکن، سیمان و دستگاه‌های ضدعفونی کننده اختصاص پیدا کرد.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به اینکه ۴۰ دستگاه ضدعفونی کننده در حرم‌های ائمه اطهار در کربلا، نجف، کاظمین و سامرا و سوریه استقرار خواهند یافت، خاطرنشان کرد: اکنون خرید سیمان در اولویت قرار دارد تا به نوعی از کارخانه‌های تولید سیمان در استان حمایت شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه سال گذشته ۶۰ تن سیمان خریداری شد، تصریح کرد: امسال بنا را بر خرید بییش از هزار تن قرار دادیم و در این باره از مردم خواهش داریم تا با کمک هایشان یاریگر ستاد استان در خرید سیمان و کالا‌های مورد نیاز عتبات باشند./۹۴۵۶/ت310/ب1
ارسال نظرات