۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۶۶۰۳۶۶
به همت پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی؛

کرسی ترویجی «گونه شناسی کنش‌گری طلاب در شبکه‌های اجتماعی» برگزار می‌شود

کرسی ترویجی «گونه شناسی کنش‌گری طلاب در شبکه‌های اجتماعی» برگزار می‌شود
کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی «گونه‌شناسی کنش‌گری طلاب در شبکه اجتماعی اینستاگرام» صبح روز پنجشنبه با حضور اساتید علوم اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی «گونه‌شناسی کنش‌گری طلاب در شبکه اجتماعی اینستاگرام» با حضور اساتید علوم اجتماعی برگزار می‌شود.

پیش‌تر با حضور طلاب در میان مردم روستایی و شهری امر تبلیغ صورت می‌گرفت؛ اما با شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن بیشتر فرآیند‌های آموزشی، تبلیغ نیز وارد این وادی شد. اینستاگرام نیز یکی از آن فضا‌هایی بود که مبلغان بدان وارد شدند و به فعالیت پرداختند.

شایان ذکر است سیدمحمد کاظمی قهفرخی، عضو هیأت علمی گروه مطالعات تمدنی و اجتماعی، در این جلسه به ارائه ایده علمی خویش می‌پردازد و سیدحسین شرف‌الدین، عضو هیأت علمی مؤسسه امام خمینی (ره) و محمدصادق نصراللهی، عضو هیأت علمی دانشکده معارف اسلامی و فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق (ع) نیز به نقد و بررسی ایده ارائه شده خواهند پرداخت. همچنین مهدی مولایی آرانی نیز دبیری جلسه را برعهده دارد.

لازم به ذکر است جلسه حاضر پنج‌شنبه ۲۳ مردادماه ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۳ در پردیسان، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه دوم، تالار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود./پ203/ق
 
ارسال نظرات