۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۶۶۰۳۶۹

هیأت میثاق با شهدا امروز سومین کتاب خود را رونمایی می‌کند

هیأت میثاق با شهدا امروز سومین کتاب خود را رونمایی می‌کند
کتاب «تربیت دیدگاه» براساس بیانات حجت‌الاسلام مسعود عالی از سوی هیأت میثاق با شهدا تالیف شده است که امروز سه شنبه ۲۱ مردادماه در جلسه هفتگی این هیأت رونمایی خواهد شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «تربیت دیدگاه» براساس بیانات حجت‌الاسلام مسعود عالی از سوی هیأت میثاق با شهدا تالیف شده است که امروز سه شنبه ۲۱ مردادماه در جلسه هفتگی این هیأت رونمایی خواهد شد.

این کتاب در ۶ گفتار به تبیین نحوه مواجهه انسان با عالم هستی و همچنین چگونگی تعمال با خویشتن پرداخته است که براساس بیانات حجت‌الاسلام مسعود عالی ایراد شده در جلسات هیأت میثاق با شهدا گردآوری شده است.

هیأت میثاق با شهدا پیش از این دو کتاب «مشکات ولاء» تقریری از بیانات آیت‌الله میرباقری پیرامون فضائل و مقاماتِ ذکرِ مصیبت و زیارت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها و «کتاب اردیبهشت انقلاب» درآمدی برتحلیل بیانیه گام دوم انقلاب را منتشر کرده بود.

جلسه هفتگی هیأت میثاق با شهدا امروز سه‌شنبه ۲۱ مردادماه با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهیان و مدیحه‌سرایی علی جهانبخش و شعرخوانی مجید تال بعد از نماز مغرب و عشاء در دانشگاه امام صادق(ع) واقع در بزرگراه شهید چمران، پل مدیریت برگزار خواهد شد./826/د102/ق

منبع: فارس
ارسال نظرات