۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۶۶۰۳۹۰
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

نیروی انتظامی در ارتقای امنیت و خدمت‌رسانی به مردم پیشگام است

نیروی انتظامی در ارتقای امنیت و خدمت‌رسانی به مردم پیشگام  است
سردار اشتری با اشاره به خدمات نیروی انتظامی، گفت: نیروی انتظامی همیشه و در همه حال در ارتقاء امنیت و خدمت‌رسانی به مردم پیشگام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، بابیان اینکه کشور امروز در امن‌ترین حالت ممکن قرار دارد، اظهار داشت: امنیت و آسایش موجود در کشور نتیجه خدمات بی‌شائبه نیروی انتظامی و نیروهای مسلح است.

وی افزود: نیروی انتظامی در طول این سال‌ها توانسته با تدابیر و راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب جایگاه قابل قبولی ازنظر خدمت‌رسانی و حفظ ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی در جامعه به دست آورد.

اشتری اضافه کرد: نیروی انتظامی درراه حفظ امنیت و حفظ جان و مال مردم شهدای زیادی تقدیم کرده است و جزء سازمان‌هایی است که هنوز هم و بعد از دوران دفاع مقدس در آن باب شهادت باز است و ماهانه تعدادی از همکاران در مبارزه با ناامنی به شهادت می‌رسند.

وی ادامه داد: امروز می‌بینیم که به برکت خون همین شهدا کشور در امنیت کامل قرارگرفته و ازنظر امنیت نیروی انتظامی می‌تواند در عرصه‌های امنیتی بااقتدار سرخود را بالاگرفته و حرفی برای گفتن داشته باشد.

اشتری با بیان اینکه خراسان جنوبی از امن‌ترین استان‌ها است، تصریح کرد: امروز خراسان جنوبی ازنظر کاهش جرائم و وقوع حوادث ناامن کننده در رتبه خوبی قرارگرفته است و این امنیت به خاطر حضور مردم مؤمن و ولایی و علمای بزرگ آن و همکاری آن‌ها با نیروی انتظامی است.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش و کوشش همکاران در استان خراسان جنوبی و به‌ویژه اقدامات شایسته سردار شجاع در پنج سال گذشته می‌بینیم که اقدامات زیر بنایی و زیرساختی بسیاری در استان صورت گرفته است که شایسته قدردانی است.

اشتری افزود: در ارزیابی‌ها هم خراسان جنوبی جزء استان‌های با رشد خوب است و امیدواریم با حضور سرهنگ فرشید این رشد امنیتی حرکت رو به سرعتی در استان داشته باشد و البته به‌طور یقین این حرکت با همراهی نماینده ولی‌فقیه در استان میسر می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: بر اساس شاخص‌ها نیروی انتظامی باوجود تحریم‌ها و بااینکه ازلحاظ اعتباری در وضعیت خوبی قرار ندارد مجموعه رو به رشدی است و هرروز در خدمت به مردم بیش‌ازپیش تلاش می‌کند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات