۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۶۶۰۴۶۸
استاد حوزه علمیه کرمانشاه:

علمیاتی کردن مطالبات رهبری نظام را از مشکلات عبور می دهد

علمیاتی کردن مطالبات رهبری نظام را از مشکلات عبور می دهد
حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: توجه و علمیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد بی شک نظام و کشور را از این پیچ تاریخی به خوبی گذر می دهد.

حجت الاسلام سیداسماعیل حسینی مقدم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان کرد: برای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده انقلاب و نظام نیازمند همکاری، تعامل و کار جهادی مدیران، مسؤولان و حتی آحاد مردم جامعه هستیم.

این استاد حوزوی ادامه داد: کرمانشاه در بسیاری از منابع و ثروت های خدادادی دارای وضعیت بسیار مناسبی است، از این رو بیکاری و دیگر ناهنجاری ها نباید در این استان وجود داشته باشد.

حجت الاسلام حسینی مقدم ادامه داد: تا زمانی که نتوانیم که عزم مسؤولان و مدیران را برای عملی کردن اقتصاد مقاومتی و جهش تولید جزم کنیم، وضعیت همین گونه خواهد ماند.

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: توجه و علمیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد بی شک نظام و کشور را از این پیچ تاریخی به خوبی گذر می دهد و می تواند آینده های روشنی در مقابل دیدگان ملت و نظام قرار دهد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: امیدواریم که بتوانیم در بحث اجرایی کردن فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب که همیشه کلام ایشان در مسیر اصلاح امور و ارتقای نظام بوده است، کارنامه موفقی داشته باشیم.

حجت الاسلام حسینی مقدم با تاکید بر مشکلات اقتصادی در جامعه عنوان کرد: کسی نمی تواند مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور به ویژه در استان هایی همانند کرمانشاه را کتمان کند، از این رو دولتمردان و مسؤولان که به نوعی وکلای مردم محسوب می شوند باید برای پایان دادن به این وضعیت به معنای واقعی وارد عرصه کارزار شوند.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم، عنوان کرد: امسال شرایط کشور با وجود بیماری کرونا بسیار خاص است، از این رو هیات های مذهبی در برگزاری مراسم های عزاداری دقت و توجه لازم را نسبت به پروتکل های اجتماعی داشته باشند تا خدایی ناکرده در این میان برای مومنین و عزاداران مشکلی پیش نیاید.

حجت الاسلام حسینی مقدم گفت: تعطیلی هیات ها و مجالس مذهبی خواسته باطنی و اصلی دشمنان دین رسول الله (ص) است، از این رو نباید اجازه دهیم این مهم روی دهد و سبب شادی دشمنان قسم خورده اسلام و اهل بیت علیهم السلام شویم./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات