۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۶۶۰۴۷۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام:

هیأت های عزاداری ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شده اند

هیأت های عزاداری ملزم به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی شده اند
حجت الاسلام فتاحی گفت: در نشست هایی که با متولیان هیات ها و تشکل های مذهبی ایلام داشته ایم، این هیات ها ملزم به رعایت کامل پروتکل ابلاغی در بحث مبارزه با کرونا شده اند.

حجت الاسلام محمد فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، بیان داشت: خوشبختانه حضور مردم در رزمایش کمک مومنانه هم در کشور و هم در استان ایلام بسیار چشمگیر بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: براساس آخرین آماری که در دست داریم در رزمایش کمک مومنانه که لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود، بیش از 10 میلیارد ریال در قالب بسته های غذایی، بهداشتی و... به صورت رایگان به مناسبت عید سعید غدیر خم در بین اقشار و مناطق محروم استان ایلام توزیع گردید.

این استاد حوزوی ادامه داد: یکی از زیبایی های این رزمایش حضور جهادی گروه ها و اقشار مختلف در استان همانند هیات های مذهبی، طلاب، بسیجیان و... است.

حجت الاسلام فتاحی اظهار داشت: در اجرای این رزمایش کمک مومنانه شرکت کنندگان برای حفظ سلامت و بهداشت، تمامی موازین و پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ماه محرم در پیش است و در نشست هایی که با متولیان هیات ها و تشکل های مذهبی داشته ایم، این هیات ها ملزم به رعایت کامل پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت در بحث مبارزه با کرونا شده اند.

حجت الاسلام فتاحی ادامه داد: از متولیان این هیات ها و مجالس درخواست می شود که به صورت کامل این پروتکل ها را رعایت کنند و در صورت مشاهده عدول از این دستورالعمل ها مجوزهای آنها لغو می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هیات ها، تشکل ها و مجالس مذهبی باید دستورالعمل هایی که به صورت کتبی به آنها اعلام شده است را کاملا رعایت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام به برخی از این دستورالعمل ها اشاره کرد و گفت: این دستورالعمل ها شامل ممانعت از هرگونه توزیع مواد غذایی و نذر، استفاده نکردن از طبل و... است و بی شک در دهه اول محرم هیات های مذهبی به صورت کامل مورد بازرسی قرار می گیرند./1404/ت210/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
در هر صورت من باور دارم که امام حسین،خودش درست می‌کنه انشاالله.
0
0