۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۶۰۴۸۲
امام جمعه هویزه مطرح کرد؛

مصادره به مطلوب و تفسیر به رأی از آفت های تهدید کننده نهضت امام راحل

مصادره به مطلوب و تفسیر به رأی از آفت های تهدید کننده نهضت امام راحل
امام جمعه هویزه گفت: تفسیر به رأی و مصادره به مطلوب و ایجاد فتنه‌های بسیار در قالب‌های مختلف برای جلوگیری از استمرار نهضت امام راحل است.
حجت الاسلام ناصر حمزه نژاد، امام جمعه هویزه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه نهضت امام خمینی (ره) برگرفته از آرمان‌های اسلام ناب محمدی است، اظهار داشت: نهضت روح الله از راه و روش رسول اکرم (ص)، امیرمؤمنان و بیشتر سیدالشهدا که احیاگراسلام ناب بود، نشأت می‌گیرد.

امام جمعه هویزه با اشاره به اینکه نهضت رسول خدا (ص) پس از وفات شان دستخوش فتنه‌ها و آبشخور حوادث گوناگونی شد، عنوان داشت: تفسیر به رأی و مصادره به مطلوب نسبت به نهضت حضرت ختمی مرتبت را در تایخ می‌توان مشاهده کرد حال آنکه مولای متقیان در برابر چنین مصادره‌هایی ایستادگی کرد.

حجت الاسلام حمزه نژاد بیان داشت: امام علی (ع) به هنگام تصدی خلافت مسلمین ابراز داشت که بر طبق قرآن و سیره پیغمبر عمل می‌کند حال آنکه دیگران پیروی از سنت ابوبکر و عمر را مطرح کردند.

وی ادامه داد: نهضت امام خمینی (ره) ادامه دهنده و استمرار اسلام ناب محمدی است و قطعا مورد هجمه‌های مختلفی قرار می‌گیرد که تفسیر به رأی و مصادره به مطلوب و ایجاد فتنه‌های بسیار در قالب‌های مختلف برای جلوگیری از استمرار چنین نهضتی است.

متولی مدرسه رضویه هویزه با بیان اینکه بصیرت مردم و درایت رهبری سبب خاموشی فتنه‌ها شده است، اضافه کرد: افرادی برای مصادره به مطلوب و تفسیر به رأی نهضت امام، کماکان برای رسیدن به آراء شخصی یا بهره برداری‌های سیاسی اقدام می‌کنند که برای جلوگیری از چنین امری بار‌ها شاهد تذکرات رهبرانقلاب بودیم.

امام جمعه هویزه تصریح کرد: نباید در آرمان ها، ایده ها، افکار و زیربنای اولیه انقلاب اسلامی، تغییر حاصل شود و در این باره همراهی مردم ضروری است./۹۴۵۶/ن210/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
مقابله با استعمار فرانو و برده داری نوین وظیفه حوزه و دانشگاه است
0
0