۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۶۶۰۵۳۸
به همت مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید؛

دوره مجازی دروس معرفتی و سبک زندگی اسلامی برگزار می شود

دوره مجازی دروس معرفتی و سبک زندگی اسلامی برگزار می شود
مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید از میان علاقه‌مندان به فراگیری دروس معرفتی و سبک زندگی اسلامی به‌صورت مجازی دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید از میان علاقه‌مندان به فراگیری دروس معرفتی و سبک زندگی اسلامی (معرفت نفس،انسان شناسی،فلسفه معنوی ، ازدواج و همسرداری،خانواده و تربیت فرزند از نگاه حکما و عرفا) به‌صورت مجازی دانش‌پژوه می‌پذیرد.

 این دوره به‌صورت مجازی از سوی مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید باحضور برترین اساتید همچون استاد خسروپناه ،رمضانی ، یزدان پناه و... برگزار می‌شود عموم خواهران و برادران بدون هیچ محدودیت تحصیلی و سنی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.

لازم به ذکر است در پایان دوره به دانش پژوهان گواهینامه پایان ذوره اعطا خواهد شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره مدرسه معرفتی آوای توحید می‌توانند تا 30 مرداد به سامانه اینترنتی مؤسسه آوای توحید به نشانی lms.avayetowheed.ir مراجعه کنند.

گفتنی است، مؤسسه آوای توحید با هدف ترویج معارف اسلامی و با رویکرد آموزش تربیت محور علوم عقلی، اخلاق و عرفان اسلامی برگرفته از مکتب توحیدی اهل‌بیت علیهم‌السلام مبنی بر ترویج حکمت و معرفت اسلامی، زیر نظر اساتید عالی حوزه و دانشگاه اقدام به برگزاری کلاس‌های معارف اسلامی در فضای مجازی نمی کند./1350/د102/ق

ارسال نظرات