۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۶۰۵۶۴
دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان:

عزاداری‌های محرم در فضای باز برگزار شود

عزاداری‌های محرم در فضای باز برگزار شود
جلال زاده با تأکید بر اینکه هیئات مذهبی کاشان از راه اندازی دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها و معابر خودداری کنند، گفت: عزاداری‌های محرم در فضای باز برگزار شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید علی جلال زاده شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: به اعلام رسمی پروتکل بهداشتی محرم تمامی هیئات مذهبی شهرستان موظف با اجرای تمامی موارد اعلام شده هستند.

وی با اشاره به لزوم اجرای پروتکل‌های محرم در عزاداری‌های محرم امسال، افزود: هیئات مذهبی حتی الامکان سعی کنند مراسم‌های عزاداری را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و در فضای باز برگزار کنند.

جلال زاده در ادامه با تأکید بر اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان از راه اندازی دسته‌های عزاداری در خیابان‌ها و معابر خودداری کنند، اظهار داشت: هیئات مذهبی فاصله گذاری یک و نیم متری را باید رعایت کنند.

وی در ادامه به لزوم استفاده از ماسک از سوی عزاداران حسینی در شهرستان کاشان اشاره کرد و ابراز داشت: هیئات مذهبی کاشان امسال برای برگذاری مجالس عزاداری موظف به دریافت اخذ مجوز محرم ۹۹ از اداره تبلیغات اسلامی و اداره بهداشت شهرستان هستند.

دبیر شورای مرکزی هیئات مذهبی کاشان همچنین از هیئات عزاداری کاشان درخواست کرد هنگام عزاداری و خروج از محل عزاداری از هرگونه پذیرایی خودداری کنند.

جلال زاده با اشاره به اینکه هیئات مذهبی شهرستان کاشان برای دریافت متن کامل پروتکل‌های بهداشتی به اداره تبلیغات اسلامی کاشان مراجعه کنند، گفت: تمامی موارد لازم در جلسه توجیهی ویژه مسؤولان هیئات مذهبی کاشان که شنبه هفته آینده در صحن زیارت سلطان امیراحمد برگزار می‌شود اعلام خواهد شد./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
دلیلی بر عزاداری بدون حفظ سلامت نداریم.
0
0