۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۶۶۰۶۳۹
در گفت‌وگو با حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال تشریح شد؛

جزئیاتی از انتخابات هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین

جزئیاتی از انتخابات هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین
با توجه به آغاز ثبت نام از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبر گزاری رسا، با توجه به آغاز ثبت نام از نامزدهای چهارمین دوره انتخابات هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین توضیحاتی را در این خصوص ارائه داد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین هر دو سال یک بار با رأی مستقیم اعضای مجمع عمومی انتخاب می شوند، گفت: علاوه بر اعضای مجمع عمومی، اعضای جامعه مدرسین نیز در این جمع حضور دارند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وظایف دبیرخانه مجمع عمومی جامعه مدرسین در اطلاع رسانی برگزاری مقدمات انتخابات به اعضا، عنوان کرد: این امر به علت شرایط کرونایی براساس نظر شورای عالی جامعه مدرسین و هیأت رییسه به تاخیر افتاده بود که در حال حاضر تصمیم به آماده سازی مقدمات انتخابات گرفته شده تا در زمان مناسب اجلاس عمومی برای برگزاری انتخابات با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی آماده شود.

وی با بیان اینکه اعضا به مدت یک ماه از تاریخ 25 مرداد با حضور در دبیرخانه مجمع و تکمیل فرم برای ثبت نام کاندیداتوری فرصت دارند، اظهار داشت: پس از پایان این مهلت صلاحیت ثبت نام کنندکان در شورای عالی جامعه مدرسین و هأیت رییسه با حضور آیت الله یزدی مورد بررسی قرار گرفته و اسامی تأیید صلاحیت شدگان اعلام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال به حضور آیت الله یزدی و اعضای هیأت رییسه در جلسه انتخابات اشاره کرد و افزود: در این انتخابات از میان نامزدها 9 نفر به سمت های ریاست مجمع عمومی جامعه مدرسین، نائب رئیس اول و دوم، منشی اول و دوم، عضو هیأت رییسه و متصدی امور مالی انتخاب می شوند.

رییس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز کرد: پس از تایید کتبی آیت الله یزدی رییس شورای عالی جامعه مدرسین، هیأت رییسه این مجمع به طور رسمی کار خود را آغاز خواهد کرد./1350/ت302/ب1

ارسال نظرات