۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۶۰۶۶۸
رئیس تبلیغات اسلامی ایلام خبر داد؛

برنامه ریزی برای تحقق «عزاداری توأم با حفظ سلامت» در ایام محرم

برنامه ریزی برای تحقق «عزاداری توأم با حفظ سلامت» در ایام محرم
رئیس تبلیغات اسلامی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای تحقق «عزاداری توأم با حفظ سلامت» در ایام محرم ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام محمد فتاحی از برنامه‌ریزی برای تحقق «عزاداری  توام با حفظ سلامت» در ایام محرم ایلام خبر داد و اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم صرفا در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری و تلاش برای حضور در اجتماعات حداقلی خواهد بود.

رئیس تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده به صورت مستمر الزامی است و رعایت تمامی دستورالعمل‌ها و شیوه نامه‌ها در این مراسم‌های بدون استثا انجام می‌شود.

وی افزود: اجرای بدون استثنای دستورالعمل‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بدان جهت است که سلامت عزاداران برای مجریان مراسم محرم امری ضروری و با اهمیت است.

حجت الاسلام فتاحی با بیان اینکه مردم ولایتمدار ایلام با رعایت تمام جوانب شیطنت‌های دشمنان اسلام که سعی به القاء دوگانگی بهداشت در شرایط فعلی با مراسم مذهبی دارند را نداده و ثابت می‌کنند عزاداری سالار شهیدان امسال با شکوه‌تر از هرسال اما براساس شرایط برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام شهرستان‌های استان آمادگی برگزاری مراسم محرم امسال را دارند گفت: هدف در اجرای ایام محرم زنده نگهداشتن این روز است و سبک و شرایط زمانی و مکانی برای برگزاری مراسم، تغییری در نحوه برگزاری این مراسم است، والا کیفیت مراسم مان است که هیئت‌های مذهبی، واعاظ و مداحان انجام می‌دهد./1404/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات