۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۶۰۶۷۶
حماس در واکنش به حملات صهیونیستی:

اجازه ادامه وضعیت فعلی را نمی‌دهیم

اجازه ادامه وضعیت فعلی را نمی‌دهیم
سخنگوی حماس در واکنش به حملات مداوم رژیم صهیونیستی به نوار غزه اعلام کرد، مقاومت اجازه ادامه وضعیت فعلی را نخواهد داد و تمام سناریوها برای متوقف کردن تجاوزها روی میز است.
به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی در ادامه حملات هفته گذشته خود به نوار غزه، جمعه شب (دیشب) نیز چندین نقطه در این منطقه را هدف گرفت.
بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب»، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس در واکنش به حملات دیشب اعلام کرد، مقاومت اجازه ادامه وضعیت فعلی را نخواهد داد و تمام سناریوها برای متوقف کردن تجاوزهای صهیونیستی، شکست محاصره غزه و حمایت از منافع ملت فلسطین روی میز است.
برهوم تأکید کرد: ادامه حملات اسرائیل به نوار غزه، هدف گرفتن غیرنظامیان بی گناه مانند زنان و کودکان، یک اقدام تشدیدی خطرناک و خط قرمزی است که تمام تبعات و نتایج این حماقت بر عهده دشمن صهیونیستی است.
وی افزود، سکوت بین‌المللی و منطقه‌ای نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی و جایزه دادن به این رژیم با شدت بخشیدن به روند عادی‌سازی، تل‌آویو را به ادامه سیاست تروریسم سازمان‌یافته، ارتکاب جنایت و نقض حقوق فلسطینی‌ها تشویق می‌کند.
دیشب منابع خبری گزارش داده‌اند دست‌کم سه پست دیده‌بانی در نوار غزه هدف حمله قرار گرفته‌اند. این حملات با پهپاد و جنگنده‌های اف‌-۱۶ انجام شدند. 
ارسال نظرات