۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۶۶۰۷۰۶
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران:

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار به امت اسلام است

عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانتی آشکار به امت اسلام است
حجت الاسلام صادقی با محکوم کردن توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم غاصب صهیونیستی این اقدام خائنانه را حماقتی غیر قابل جبران دانست.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، با محکوم کردن توافق عادی سازی روابط امارات و رژیم غاصب صهیونیستی این اقدام خائنانه را حماقتی غیر قابل جبران دانست و گفت: این اقدام اماراتی ها پشت کردن به آرمان های فلسطین و هم دستی با جنایت کاران صهیونیسم است.

وی با بیان این که این طرح دولت جنایت کار آمریکا همانند سایر برنامه های شیطانی اش در منطقه به طور حتم شکست خواهد خورد، افزود: ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان این خیانت بزرگ را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد و در برابر آن خواهند ایستاد.

استاد حوزه علمیه مازندران، سکوت در برابر این خیانت آشکار را همراهی با رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی سران وابسته و خائن عرب منطقه با چراغ سبز در برابر این حماقت آشکار، آرمان های فلسطین مظلوم را نادیده گرفتند.

حجت الاسلا صادقی با تأکید بر این که به طور حتم این خیانت آشکار عواقب سنگینی را برای حامیان این نمایش خواهد داشت، تصریح کرد: این خیانت بزرگ در تاریخ به ثبت خواهد رسید و آیندگان بر عوامل آن لعنت خواهند فرستاد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دست رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار به خون هزاران انسان بیگناه آغشته است، بیان داشت: صهیونیست های غاصب چندین دهه است مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را در برابر سکوت مرگبار سران خودفروخته عرب به خاک و خون می کشند.

استاد حوزه علمیه مازندران، این اقدام امارات متحده عربی را اوج بی غیرتی توصیف کرد و ادامه داد: اماراتی ها با این اقدام سراسر خیانت خود، سرسپردگی خود را به آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان داد.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که آمریکا و رژیم صهیونیستی هیچ گاه به اهداف شوم خود در منطقه دست نخواهند یافت، خاطرنشان کرد: این دو رژیم جنایت کار طرح به فراموشی سپردن قدس و مسأله فلسطین را با خود به گور خواهند برد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، این اقدام آمریکا و رژیم صهیونیستی را حرکتی شکست خورده دانست و با بیان این که این طرح ننگین، زمان نابودی رژیم غاصب صیونیستی را کوتاه تر خواهد کرد، بیان داشت: به طور حتم این اقدام ننگین، نفرت و انزجار ملت های مسلمان جهان از حاکمان امارات را بیشتر خواهد کرد.

وی با بیان این که شکست طرح آمریکایی، صهیونیستی و سعودی در منطقه حتمی است، خاطرنشان کرد: امروز وقت آن رسیده ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان در برابر این خیانت آشکار برخیزند و از آرمان های مردم مظلوم فلسطین دفاع کننند./950/ت310/ب1

ارسال نظرات