۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۶۶۰۷۰۸
ماموستا ایزدی:

تفاهم نامه دوستی امارات و رژیم صهیونیستی یک رسوایی بزرگ است

تفاهم نامه دوستی امارات و رژیم صهیونیستی یک رسوایی بزرگ است
عالم اهل سنت کردستان گفت: تفاهم نامه دوستی بین امارات و رژیم غاصب اسرائیل قبل از اینکه به یک معاهده شبیه باشد، یک رسوایی بزرگ برای سران این کشور به ظاهر اسلامی است.

ماموستا شیرزاد ایزدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، عنوان کرد: وحدت رمز موفقیت در هر کاری است و این مهم در دین نمود بارزتری دارد از همین رو دشمن عکس این موضوع را به یک پروژه برای ایجاد نفاق در بین امت های اسلامی تبدیل کرده است.

این عالم اهل سنت کردستان افزود: ایجاد تفرقه بین جهان اسلام برای کشورهای استعمارگر عواید زیادی به دنبال دارد و متاسفانه باید اعتراف کرد که برخی از دولتمردان اسلامی در این چاله دشمنان افتاده اند و عملا در تقابل با هم کیشان خود قرار گرفته اند.

ماموستا ایزدی با اشاره به معاهده دوستی بین امارات و رژیم کودک کش اسرائیل، تاکید کرد: توافق کشور امارات با رژیم جعلی اسرائیل شاید ناخوشایندترین خبر در روزهای اخیر بود، خبری که سبب تاسف بسیاری از آزادیخواهان در اسلام و حتی جهان شد.

این استاد حوزوی بیان داشت: این عمل کودکانه و ناشیانه اماراتی ها نشان داد که این کشور هیچ اراده ای از خود ندارد و این بیگانگان هستند که به دولتمردانش خط می دهند.

ماموستا ایزدی در ادامه سخنان خویش عنوان کرد: نزدیک به 7 دهه است که ملت مظلوم فلسطین و حزب الله لبنان برای به دست آوردن حقوق اولیه و ابتدایی خود در تقابل با رژیم غاصب اسرائیل هستند، حال حرکت دستگاه دیپلماسی اماراتی ها نشان داد که در جهان اسلام هستند کشورهایی که برای منافع کوتاه مدت خود حاضرند برادران دینی خود را قربانی کنند.

این عالم اهل سنت کردستان بیان داشت: تفاهم نامه دوستی بین امارات متحده عربی و رژیم غاصب اسرائیل قبل از اینکه به یک معاهده شبیه باشد، یک رسوایی بزرگ برای سران این کشور به ظاهر اسلامی است.

وی افزود: اما تاریخ در دهه های گذشته نشان داده است که اسرائیل در هر معاهده ای که با طرف مقابل منعقد کرده، برای کشور طرف چیزی جز خسران و بدبختی به دنبال نیاورده است و به زودی دولتمردان امارات نیز متوجه این امر می شوند.

ماموستا ایزدی گفت: از سوی دیگر می توان گفت که یکی از اهداف کلیدی این معاهده ننگین در جهان اسلام، تضعیف جبهه مقاومت می باشد، در حالی که این معاهده نه تنها در اراده رزمندگان جبهه مقاومت نمی تواند خللی ایجاد کند، بلکه همین معاهده سبب انسجام بیشتر جبهه مقاومت در منطقه علیه اسرائیل غاصب و... خواهد شد.

این عالم اهل سنت کردستان بیان داشت: امیدواریم که کشورهای اسلامی به خود بیایند و بیشتر از این اجازه ندهند که اسرائیل که به فرموده امام راحل یک غده سرطانی بیش نیست، بیشتر از این منافع امت اسلام را در خطر بیندازد./1401/ت210/ب1

ارسال نظرات