۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸
کد خبر: ۶۶۰۷۱۸
دورۀ گفت‌وگوهای تمدن ساز برگزار می‌شود؛

مقاومت، دیپلماسی انقلابی

مقاومت، دیپلماسی انقلابی
سلسله دوره‌های گفت‌وگوی تمدن ساز «متن» با عنوان «مقاومت؛دیپلماسی انقلابی»، ویژۀ عموم دغدغه‌مندان توسط خانۀ انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سلسله دوره‌های مجازی گفتگوی تمدن ساز با عنوان «متن» ویژه عموم علاقه‌مندان به همت خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان به مناسبت روز مقاومت اسلامی برگزار می‌شود.

این دوره حول موضوع «مقاومت، دیپلماسی انقلابی» در ۷ جلسه، از چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه آغاز و به صورت هفتگی در روزهای چهارشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر با شمارۀ ۳۳۳۸۷۵۳۶ تماس حاصل کرده و جهت ثبت نام و دریافت لینک حضور در کارگاه، نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۰۹۳۳۴۷۸۹۳۴۰ پیامک کنند.

لازم به ذکر است در دو جلسه اول، دکتر محمد حسین رجبی دوانی با موضوع «پیروزی گفتمان مقاومت به روایت تاریخ اسلام» و محمد مهدی اسماعیلی با بیان «مفهوم شناسی، کارآمدی، دستاوردها و مؤلفه‌های اثرگذار در مقاومت» به بیان پیشینۀ موضوع می‌پردازند.

محمدصادق کوشکی استاد دیگر این دوره است که بحث خود را با موضوع «دیپلماسی مقاومت یک راهبرد پیشرفت یا یک عامل عقب ماندگی» ارائه خواهد کرد.

گفتنی است احمد مقیمی، احمد مهرشاد حسین مطیع و فرزاد جهان‌بین اساتید دیگر این دوره هستند که به ترتیب به تبیین مباحث «سانسور رسانه‌ای و هراس غرب در مواجهه با گفتمان انقلاب»، «استحالۀ فکری نخبگان و مردم برای عدم کارآمدی گفتمان انقلاب»، «نقش آفرینی جوان مومن انقلابی در تبیین گفتمان مقاومت» و «آینده نگری و دورنمای جبهه مقاومت در تحقق و تمدن نوین اسلامی» خواهند پرداخت./ت304/ف

آ / مقاومت؛دیپلماسی انقلابی

ارسال نظرات