۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۶۶۰۷۲۹
امام جمعه کانبرا استرالیا:

کمک رسانی دولت استرالیا به مردم لبنان پیام مثبتی برای جهان داشت

کمک رسانی دولت استرالیا به مردم لبنان پیام مثبتی برای جهان داشت
امام جمعه کانبرا استرالیا، ضمن ابراز خرسندی از ارسال محموله کمک رسانی این کشور به مردم آسیب دیده لبنان خاطرنشان کرد که چنین اقدامی عشق و علاقه بین ملت ها را تقویت می کند.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اشفاق وحیدی امام جمعه کانبرا استرالیا و عضو برجسته مجمع علمای شیعه پاکستان، درپی ارسال محموله کمک رسانی دولت استرالیا به مردم آسیب دیده لبنان گفت: کمک رسانی دولت استرالیا به مردم لبنان پیام مثبتی برای جهان داشت و موجب برقراری صلح، امنیت، فضای مسالمت آمیز و برادارنه در منطقه می شود.

وی ابراز داشت: استرالیا همواره در ترویج انسان دوستی و امنیت منطقه نقش مثبتی داشته است و با این اقدام دشمن امت اسلامی دلسرد خواهد شد.

این روحانی شیعه استرالیایی با تاکید بر این که اقدام بشر دوستانه دولت استرالیا را با نگاه ارزشی می نگریم، ابراز داشت: چنین اقدامی عشق و علاقه بین ملتها را تقویت خواهد کرد و دولت و ملت را به هم دیگر نزدیک می کند.

وی با اشاره این که کمک به مردم آسیب دیده لبنان بدون تبعیض رنگ و نژاد و مذهب و ملت، پیام اسلام و قران است، افزود: همه کشورها و ملتها، علیه کسانی را که با خون بی گناهان بازی می کنند، واکنش نشان دهند و آنان را پای میز محاکمه بکشانند.

ارسال نظرات