۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۶۶۰۷۶۶
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

تحریف مهمترین مأموریت جریان نفوذ و نفاق است

تحریف مهمترین مأموریت جریان نفوذ و نفاق است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه تحریف مهمترین مأموریت جریان نفوذ و نفاق است، گفت: تحریف امام و آرمان‌های انقلاب یکی از بزرگترین تحریف‌ها است که دشمن دنبال می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز، پیش از ظهر امروز در جمع مدیران مدارس علمیه اهواز با اشاره به بحث تحریف، عنوان داشت: تحریف لفظی و معنوی حتی در قرآن از سوی یهود بدان اشاره شده است؛ بنا به گفته شهید مطهری، قوم یهود تمایل شدیدی در انحراف واقعیت دارند؛ از این رو رسانه‌ها و خبرگزاری‌های بزرگ را در دست دارند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز با اشاره به اینکه یهودی‌ها غول‌های رسانه‌ای دنیا هستند، اظهار داشت: نخستین شبکه‌ای که واژه جعل آمیز خلیج عربی را بکار برد، رسانه وابسته به رابرت مرداک صهیونیسم است، بحث تحریف پیشینه تاریخی دارد و مسلمانان بدترین شکست‌ها را از تحریف و تحریف گران خوردند.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه پشت کردن به وصایای رسول خدا (ص)، ولایت علی (ع) و خلق سقیفه از بدترین تحریف‌ها در تاریخ اسلام است، خاطرنشان کرد: روی کار آمدن اموی‌ها و عباسی‌ها نتیجه تحریف‌های صدر اسلام بود، بنی امیه به بهترین شکل ممکن از تحریف سود برد و احادیث جعلی بسیاری پیاده سازی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با بیان اینکه در دوران مشروطه نیز جریان تحریف سبب اعدام شیخ فضل الله نوری شد، اضافه کرد: مأموریت تحریف و تحریف گران در مرحله اول به دار کشیدن واقعیت‌ها و حقایق و سپس صاحبان اندیشه‌های صاف و روشنگر است.

وی با بیان اینکه جریان تحریف همواره فعال است، ادامه داد: دشمن سال‌ها پس از جنگ سخت به این نتیجه رسید که اقتدار دشمن شکن ایران اسلامی ریشه در قدرت نرمش دارد؛ از این رو بهترین سلاح مقابله را در تحریف می‌داند.

استاد سطح عالی حوزه علمیه اهواز با بیان اینکه تحریف مهمترین مأموریت جریان نفوذ و نفاق است، بیان داشت: تحریف امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین تحریف‌هایی است که اکنون با آن روبرو هستیم؛ از این رو همه ساله رهبرانقلاب در سالگرد ارتحال امام به تبیین ویژگی‌های شخصیتی و خط امام و آرمان‌های انقلاب اسلامی می‌پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی تأکید کرد: دشمن اعتقاد دارد اگر در اصول اساسی گفتمان انقلاب اسلامی تزلزل ایجاد بکند، تزلزل سیاسی و فروپاشی نظام اسلامی روی می‌دهد که مأموریت القای تسلیم و ترس از دشمنان، تردید، دو دلی و پایان تحریم‌ها با تسلیم و شکست به جریان نفوذ واگذار شده است./۹۴۵۶/پ210/ب1
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
نفوذ زمانی روی خواهد داد که دیدگاه مردم و تفکر دولتمردان کشور تغییر کند تا ملت آنگونه بیندیشد که دستگاه رقیب و غرب، خواهان آن است؛ بنابراین هدف نهایی جریان نفوذ، تغییر دستگاه محاسباتی ملت و به ویژه مسؤولان است.
0
0