۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۶۶۰۸۳۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور مطرح کرد؛

برگزاری مراسم محرم مطابق با نظر ستاد ملی کرونا

برگزاری مراسم محرم مطابق با نظر ستاد ملی کرونا
حجت الاسلام جوانشیری گفت: هیأت های مذهبی ما انقلابی و ولایتمدار هستند و با تأسی از ولی خودشان در برگزاری عزاداری آقا سید الشهدا(ع) ضوابط بهداشتی را رعایت خواهند کرد.

حجت الاسلام علیرضا جوانشیری، رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با تأکید بر تبعیت از رهبری در خصوص برگزاری مراسم عزاداری محرم مطابق با نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: همانطوری که حضرت آقا فرمودند در برگزاری مراسم عزاداری محرم معیار نظر کارشناسی ستاد ملی کرونا است، غالب هیأت های مذهبی ما انقلابی و ولایتمدار هستند و به تاسی از ولی خودشان در برگزاری عزاداری آقا سید الشهدا(ع) ضوابط بهداشتی را عمل خواهند کرد.

وی افزود: هیأتی های ما می دانند که ولایت پذیری در عصر غیبت تمرینی برای ولایت مداری در عصر ظهور است و اگر کسی در عصر غیبت ولایت مدار نباشد، نخواهد توانست در عصر ظهور در رکاب ولی باشد.

حجت الاسلام جوانشیری انقلابی گری را به عمل انقلابی افراد دانست و اظهار کرد: همانطوری که آقا فرمودند انقلابی گری تنها به حرف نیست بلکه به عمل و رفتار انقلابی داشتن است، امروز تلاش برای حل معضلات اجتماعی و گشودن گره از کار مردم و نیازمندان جامعه از مصادیق بارز انقلابی گری است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور به شاخصه های انقلابی گری اشاره و ابراز کرد: خستگی ناپذیر بودن، شناخت مواضع دشمن، فهم مطالبات حضرت آقا و دنبال کردن آن و پیگیری مطالبات تا تحقق کامل از مصادیق انقلابی گری عملی است.

وی به هدف جریان تحریف با توجه به فرمایشات رهبری در عید قربان اشاره و بیان داشت: هدف جریان مرموز تحریف وارونه نشان دادن واقعیات کشور و در بوق و کرنا کردن مشکلات و کتمان موفقیت هاست و با این اقدام سخیف در تلاش است تا ملت را نسبت به آینده کشور بدبین و نا امید کند.

حجت الاسلام جوانشیری در مورد به میدان آمدن جریان تحریف با هدف براندازی و تضعیف روحیه مردم، اما در چهره اصلاح گری و دلسوزی مردم، گفت: طبیعی است دشمن برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی در لباس دوست وارد معرکه می شود و خودش را دلسوز مردم جا می زند اینجا است که باید بصیرت خودمان را افزایش بدهیم تا اهداف شوم پشت زبان خبیث جریان تحریف را به درستی تشخیص بدهیم البته ملت ما تا بحال ثابت کرده است که در دشمن شناسی نمره خوبی می گیرد.

راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور ابراز داشت: عقب نشینی از مواضع انقلابی و نشستن بر سر میز مذاکره با دشمنان بدعهد و دروغ گو بدترین بی راهه برای علاج تحریم و مباحث اقتصادی است، به جای هدردادن وقت و امکانات کشور برای نشستن سر میزهای نیرنگ دشمنان شماره یک موجودیت جمهوری اسلامی باید به فکر اصلاح مدیریت منابع عظیم طبیعی و انسانی کشور بود، کشور ما ظرفیت های خدادادی فراوانی دارد که اگر به آن اعتماد شود نه تحریم و نه هیچ چیز دیگری نخواهد توانست از اقتدار ما بکاهد.

حجت الاسلام جوانشیری به راهکار رفع مشکلات معیشتی مردم اشاره و اظهار کرد: بهترین برنامه عمل به منویات آقا درعرصه مباحث اقتصادی، جدی گرفتن بحث مهم اقتصاد مقاومتی، حمایت جدی از تولید گران پر تلاش و میدان دادن به نسل جوان و باسواد کشور می تواند ما را از این پیچ تاریخی به سلامت عبور دهد.

وی به عملکرد ضعیف دولت در حل مشکلات معیشتی مردم اشاره و بیان داشت: دولت ما نمره قابل قبولی در حوزه اتکا به منابع خدادادی نمی گیرد و کارنامه موفقی در مدیریت مناسبات مهم اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ندارد./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات