۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۶۰۸۳۶
امام جمعه جوانرود:

سازش امارات با رژیم صهیونیستی ظلم بزرگی در حق مسلمانان است

سازش امارات با رژیم صهیونیستی ظلم بزرگی در حق مسلمانان است
امام جمعه جوانرود گفت: سازش امارات با رژیم کودک کش اسرائیل نه تنها برای خود کشور امارات متحده یک شکست حیثیتی است، بلکه ظلم بزرگی در حق مسلمانان می باشد.

ماموستا احمد فخری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، عنوان داشت: متاسفانه باید اذعان کرد که سیاست برخی از کشورهای عربی ـ اسلامی بسیار بدتر و خطرناک تر از سیاست های رژیم جعلی اسرائیل علیه ملت فلسطین است که این امر به یک خیانت بزرگ تعبیر می شود.

امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: همانطوری که در بیانیه مشترک دیروز نیز اعلام کردم این سازش نه تنها برای خود کشور امارات متحده یک شکست حیثیتی است، بلکه ظلم بزرگی در حق مسلمانان می باشد.

ماموستا فخری تاکید کرد: سازش اماراتی ها با صهیونیست ها، 70 سال مقاومت مردم فلسطین و دیگر نهضت های آزادی بخش را عملا زیرا سؤال برد.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: سیاستمداران امارات به خیال خود با این سازش برابر صهیونیسم، صلح و آرامش به دنبال خود خواهند آورد، ولی بی شک این تصمیم گیری نابخردانه توسط این کشور زمینه ساز تنش های سیاسی و حتی نظامی در منطقه خواهد شد.

امام جمعه شهرستان جوانرود گفت: ولی اگر از دریچه دیگری به این ماجرا نگاه کنیم، این سازش رذیلانه اماراتی ها برای صهیونیست ها یک امتیاز بزرگ در مسیر تحقیر و تضعیف جهان اسلام خواهد بود.

عضو شورای فتوای شهرستان جوانرود بیان کرد: از جهان اسلام می خواهیم که در برابر این سازش ننگین کشور امارات در مقابل رژیم صهیونیستی کوتاه نیایند، زیرا بی تفاوتی در این زمینه می تواند زمینه ساز گستاخی های بیشتر صهیونیست ها علیه ملت مظلوم فلسطین شود.

این عالم اهل سنت گفت: در کل می توان گفت سازش امارات با رژیم کودک کش اسرائیل همانند سازش با شیطان و ابلیس است./1400/ت310/ب1

ارسال نظرات