۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۶۰۸۴۵

مختصر و مفید درباره «ماجرای فکر آوینی»

مختصر و مفید درباره «ماجرای فکر آوینی»
«ماجرای فکر آوینی»، اثر وحید یامین‌پور اثری است خوش‌خوان با نگاهی اجمالی اما نکته‌بین به تفکرات و آرای شهید سید مرتضی آوینی.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، «ماجرای فکر آوینی» به قلم وحید یامین‌پور از جمله آثار تحلیلی درباره اندیشه‌ و آرای شهید سید مرتضی آوینی است. کتاب همانند دیگر آثار یامین‌پور به قلمی خوش‌خوان و روان نوشته شده و نویسنده کوشیده است تا به سیری اجمالی اما نکته‌بین در تفکرات شهید اهل قم مرتضی آوینی بپردازد.

همانطور که در مطلع کتاب نیز به آن اشاره شده است، یامین‌پور، شهید آوینی را مردی می‌داند که از زمان خود جلوتر بود و درد انسان امروز را می‌فهمید و برای آن پاسخ داشت.

مخاطبان اصلی درس گفتارهای مندرج در کتاب ماجرای فکر آوینی جوانان مشتاق به مطالعه در حوزه مسائل فرهنگی و تمدنی هستند و غالباً دغدغه این را دارند که فهم و تحلیل رخدادها و تحولات سیاسی، تاریخی و تمدنی را باید از چه نقطه‌ای آغاز کنند.

منظومه فکر آوینی، چه در بُعد تفکر انتقادی قدرتمندش و چه در افق‌گشایی هوشمندانه‌اش از آینده، همیشه یکی از بهترین پیشنهادها برای پویندگان این راه است.

شهید سید مرتضی آوینی , کتاب و ادبیات ,

«ماجرای فکر آوینی» در 260 صفحه منتشر شده و از سوی مخاطبان مورد استقبال قرار گرفته است. این اثر توسط نشر معارف در کمتر از یک سال به چاپ نوزدهم رسید. این کتاب به همراه هفت کتاب دیگر شامل «همه نوکرها»، «آن سوی مرگ»، «علی از زبان علی»، «حسین از زبان حسین»، «شکار هیولا»، «اهل بیتی‌ها»، و «اصول دین نوجوان» که پر اقبال‌ترین کتاب‌های نشر معارف از طرف مخاطبان هستند، با 30 درصد تخفیف و دیگر آثار این ناشر با 20 درصد تخفیف عرضه شده‌اند./826/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات