۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۶۰۸۷۶
برای سال تحصیلی جدید؛

مدرسه علمیه باقرالعلوم از میان طلاب پایه اول تا ششم طلبه می پذیرد

مدرسه علمیه باقرالعلوم از میان طلاب پایه اول تا ششم طلبه می پذیرد
مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) از میان طلاب پایه اول تا ششم برای سال تحصیلی ۱۳۹۹ _ ۱۴۰۰ در مقطع دیپلم طلبه می‌پذیرد.

حجت الاسلام متولی الموتی مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) محلاتی تهران تحت اشراف و مسؤولیت حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران از میان طلاب پایه اول تا ششم برای سال تحصیلی 1399 _ 1400 در مقطع دیپلم طلبه می‌پذیرد.

وی به مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه اشاره و بیان کرد: طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) در طول تحصیل می‌توانند از امکاناتی چون کتابخانه جدید و مدرن، اتاق سایت مجهز و اینترنت پرسرعت و محیط آرام و مناسب جهت تحصیل بهره برده و کسب علم کنند.

حجت الاسلام متولی الموتی به کادر و اساتید مجرب و معنوَن این مدرسه علمیه اشاره داشت و گفت: پرداخت شهریه از طرف مدرسه، دارای متد آموزشی نوین، بهره بردن از محضر اساتید مشاور متخصص و مجرب حوزه علمیه قم، برنامه‌های ورزشی متنوع و مستمر، برنامه‌های پژوهشی قوی به همراه نظارت مستمر و برگزاری برنامه‌های کمک‌آموزشی از دیگر مزایای تحصیل در این مدرسه علمیه به شمار می رود.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) بابیان اینکه این مدرسه علمیه از مدارس موفق و تراز استان تهران محسوب می شود، ادامه داد: از دیگر مزایا می‌توان به استفاده از اساتید اخلاق شهیر و متخصص و مجرب کشوری به‌صورت هفتگی و همچنین برنامه‌های فوق آموزشی و وجود فضای بسیار مناسب برای مطالعه و مباحثه طلاب در این مدرسه علمیه اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس؛ اتوبان محلاتی غربی، خیابان عارف شمالی، جنب مسجد خداداد مدرسه علمیه باقرالعلوم(ع) مراجعه کنند یا با شماره 33031819، 09126006823 تماس بگیرند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات