۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۴
کد خبر: ۶۶۰۹۳۲
از سوی حجت الاسلام والمسلمین پیشوایی مطرح شد؛

اشکالات شکلی مقتل قمقام زخار و صمصام بتار

اشکالات شکلی مقتل قمقام زخار و صمصام بتار
پژوهشگر و استاد تاریخ اسلام گفت: طراحی جلد این کتاب متأسفانه خیلی ضعیف است و باید این موضوع در چاپ‌های بعدی که از این کتاب صورت می‌گیرد تصحیح و درست شود.

به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پیشوایی شب گذشته در مراسم رونمایی و نقد کتاب قمقام زخار و صمصام بتار، با بیان اشکالات خود به این کتاب، عنوان کرد: ایرادات و اشکالاتی که به نظر بنده می رسد به محتوای کتاب نیست بلکه من به حاشیه این کتاب اشکال دارم.

وی در ادامه اظهار کرد: طراحی جلد این کتاب متأسفانه خیلی ضعیف است و باید این موضوع در چاپ های بعدی که از این کتاب صورت می گیرد تصحیح و درست شود.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی پیشوایی گفت: از نظر من اسم کتاب نباید به صورت فانتزی نوشته شود، بلکه باید طوری باشد که به راحتی و حتی از فاصله دور هم برای خواننده قابل خواندن باشد.

پژوهشگر و استاد تاریخ اسلام، ابراز کرد: به نظر بنده پیچ و خم دادن به عنوان کتاب دور از سلیقه است و من در کتاب مقتل جامع سید الشهداء از این مسأله دوری کردم.

وی با بیان اینکه حروف چینی این کتاب قابل قبول است، گفت: فونت و حروف این کتاب خوب انتخاب شده و خواننده برای خواندن این کتاب دیگر خسته نمی شود.

حجت الاسلام والمسلمین پیشوایی با اشاره سبک بد حروف چینی در کتاب های جدید، عنوان کرد: من در کتاب سیره پیشوایان این نقص را اصلاح کردم و در چاپ بیست و چهارم این کتاب آن را با حروف چینی و فونت خوب ارائه کردم./826/پ203/ف

ارسال نظرات