۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۶۶۰۹۴۶
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه:

رهبر انقلاب فرمانده جهاد علمی در کشور هستند

رهبر انقلاب فرمانده جهاد علمی در کشور هستند
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمانده جهاد علمی در کشور هستند، گفت: مستضعفان عالم در انتظار پیشرفت علمی انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، امروز در همایش ملی نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز که بدون حضور مدعوین در سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، گفت: امام علی(ع) می‌فرمایند: علم اقتدار است و هرکسی به این قدرت دست یابد می‌تواند تحکم داشته باشد در غیر این صورت بر او غلبه خواهد شد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مقابله با دشمن تنها با کسب علم امکان‌پذیر است، ابراز کرد: قدرت موشکی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران در این سال‌ها نتیجه پیشرفت علمی بود؛ انسان به‌واسطه قدرت علمی می‌تواند به روابط اشیاء پی ببرد و با گزاره‌های علمی ارتباط با اشیاء را تعریف کند و به قله‌های رفیع دانش دست یابد.

وی افزود: اگر کسی قدرت علمی داشته باشد بیشتر می‌تواند طبیعت را برای رفاه دنیوی و سعادت اخروی به استخدام خود درآورد؛ در نگاه توحیدی توصیه‌شده مؤمنان قدرت کسب کنند همان قدرتی که موجب هراس و عقب‌نشینی دشمن می‌شود؛ مصداق این کلام را می‌توان در قدرت انقلاب اسلامی و عقب‌نشینی نظام سلطه مشاهده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی با تأکید بر اینکه رهبر حکیم انقلاب فرماندهی پیشرفت علمی در جمهوری اسلامی ایران را بر عهده‌ دارند، عنوان کرد: رهبر انقلاب درزمینهٔ پیشرفت علمی کشور بسیار حساس هستند و فرماندهی این جهاد علمی بر عهده ایشان است؛ اگر انقلاب اسلامی در همین نقطه حرکت کند قطعاً پیشرفت خواهد کرد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه قدرت جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم است، اظهار داشت: قدرت دشمنان مستکبر دفاع از ظالمان و غارتگران و ثروت ملت‌ها است، همین مستکبران اگر منافعشان به خطر بیفتد حتی حاضرند جان انسان‌ها را به خطر بیندازند اما جمهوری اسلامی ایران چنین نیست و به دنبال رفاه در پرتو عدالت است.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به‌منظور پیشرفت علمی و تشویق نخبگان جوایز و تعداد برگزیدگان را برای سال آینده افزایش خواهد داد، عنوان کرد: امروز مستضعفان جهان منتظر پیشرفت علمی کشور ایران هستند./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات