۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۶۶۱۰۷۲
امام جمعه ملکشاهی:

شیفتگان غرب به دنبال کشاندن ملت ایران به دامن دشمن هستند

شیفتگان غرب به دنبال کشاندن ملت ایران به دامن دشمن هستند
امام جمعه مکشاهی گفت: بعضی از خود باخته ها و شیفتگان غربی ها و آمریکایی تلاش دارند که ملت ایران را به هر بهانه ای به دامن غربی ها بکشانند.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، به مصداق انقلابیگری در منشور انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مصداق انقلابیگری این است که اولا زبانی و عملی پشتیبان ولایت باشیم ثانیا اینکه سعی کنیم مطالبات مقام معظم رهبری را در جامعه پیگیری کنیم و ثالثا جهت گیری های سیاسی ـ اجتماعی ما برخلاف مطالبات ایشان نباشد و رابعا اینکه آثار ایشان را به دقت مطالعه کرده و مبنای فکری خود قرارشان دهیم.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی در ادامه به اهداف جریان اشاره و عنوان کرد: اهداف جریان تحریف را می توان در چند نمونه تبیین و مشخص کرد.

وی تصریح کرد: کمرنگ کردن یا بی اهمیت جلوه دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، پررنگ جلوه  دادن برخی ضعفهای موجود در جامعه، بهشت نشان دادن جامعه غربی، تلاش در راستای بی هویت کردن نسل جوان نسبت با آرمانها و فرهنگ اسلامی ایرانی از جمعه اهداف تحریف در کشور می باشد.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: متاسفانه با اینکه تجربه چندین ساله انقلاب اسلامی نشان داده است که هر مقدار که دشمنان نظام ما را در تنگنا قرار دادند به همان مقدار هم ما در آن زمینه سختی کشیدیم، ولی به همان اندازه هم گشایش و خودکفایی برای ما رقم خورده و تحریم باعث شده که ما در آن زمینه ای که ضعف داشتیم و باعث شده بود دشمن از آن ناحیه ما را تحت فشار قرار دهد، اولا ضعف را پیدا کنیم و ثانیا خودمان راه علاج را پیدا کنیم.

این استاد حوزوی تصریح کرد: به نظر بنده راه نجات یک ملت از مسیر سختی ها می گذرد، انسانها درفوران کوره های آتشین آبدیده تر می شوند.

امام جمعه شهرستان ملکشاهی در ادامه سخنان خود بیان داشت: ولی بعضی از خود باخته ها در برابر زرق و برق پوشالین غرب و برخی شیفتگان آمریکا و نیز بعضی از کسانی که مزدور غربیها به ویژه آمریکایی ها هستند همچنان تلاش دارند که کشور و ملت سلحشور ایران اسلامی را از هر طریق ممکن و به هر بهانه ای (نجات اقتصادی تنها با رابطه غرب درست میشه و...) به دامن غربیها بکشانند./1404/ت310/ب1

ارسال نظرات