۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۶۱۰۷۴
مدیر حوزه علمیه لرستان مطرح کرد؛

ضرورت بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین اهداف قیام عاشورا

ضرورت بهره مندی از ظرفیت فضای مجازی برای تبیین اهداف قیام عاشورا
حجت الاسلام عبداللهی گفت: با توجه به محدودیت برگزاری مراسم عزاداری در محرم امسال به علت ویروس کرونا، باید از ظرفیت فضای مجازی بهره مند شد.

حجت الاسلام احد عبداللهی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال به شکلی متفاوت تر بیان داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی توسط عزاداران، هیأت های مذهبی و مبلغان ضروری است.

مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه امسال مراسم عزاداری محرم در فضای باز برگزار خواهد شد، افزود: با توجه به محدود بودن زمان برگزاری مراسم عزاداری، باید از ظرفیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی بهره مند شد.

وی ادامه داد: با استفاده از ظرفیت مبلغان و فضای مجازی باید در زمینه تبلیغ و تبیین اهداف و فلسفه قیام عاشورا به ویژه بین نسل جوان برنامه ریزی کرد.

حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: در راستای بهره مندی از ظرفیت تبلیغی مبلغان در فضای مجازی دوره های آموزشی ویژه این قشر با محوریت ارائه اصول آموزشی در حال برگزاری است.

وی از اهداف قیام عاشورا را احیای امربه معروف و نهی از منکر خواند و تصریح کرد: یکی از سرفصل های تبلیغی مبلغان باید احیای این فریضه واجب باشد.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت در برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال، مبلغان با انجام فعالیت های تبلیغی باید جلوی هجمه ها را بگیرند.

وی بر ضرورت جلوگیری از تحریف ها در مراسم عزاداری محرم تأکید کرد و گفت: مبلغان در این زمینه رسالت خطیری بر دوش دارند و باید با علم و آگاهی در منبر حضور یابند./9451/ت210/ب1

ارسال نظرات