۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۶۶۱۱۴۰
رییس شورای هیئات مذهبی قم تشریح کرد؛

گزارشی از فعالیت های نمایشگاه عطر تربت

گزارشی از فعالیت های نمایشگاه عطر تربت
اشعری به ارائه گزارشی از فعالیت های نمایشگاه عطر تربت پرداخت و بر ضرورت برپایی مجالس عزاداری با رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس استان های خبرگزاری رسا، جواد اشعری رییس شورای هیأت های مذهبی استان قم عصر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه که در مدرسه علمیه مشکات برگزار شد، به ارائه گزارشی از فعالیت های نمایشگاه مذکور پرداخت و گفت: امسال علیرغم وجود محدودیت های کرونایی دومین نمایشگاه هیئات مذهبی استان قم را با عنوان عطر تربت برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به غرفه های نمایشگاه عطر تربت و بیان اینکه امسال در برگزاری این نمایشگاه از بخش های خصوصی نیز کمک گرفته ایم، اظهار داشت: هر کدام از مجموعه های کمیته فرهنگی آموزشی اربعین، شورای هیئات مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی، جامعه ایمانی مشعر، هلال احمر، نیروی انتظامی، شرکت های تولید کننده مواد ضد عفونی و اقلام بهداشتی، آتش نشانی و تولیدی های البسه ماه محرم در این نمایشگاه دارای غرفه بوده و هر کدام خدماتی را به مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

اشعری سایت شورای هیئات مذهبی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: امروز با تلاش های فراوان توانسته ایم سایت شورای هیئات مذهبی را ساماندهی کرده و این سایت روز به روز جایگاه بالاتری پیدا می کند.

مسؤول اجرایی نماشگاه عطر تربت تأکید کرد: شورای هیئات مذهبی از این به بعد همه خدمات خود را از طریق سایت خود ارائه خواهد داد و این کار بر کیفیت خدمات ارائه شده می افزاید و شاهد اتفاقات بسیار خوبی خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آیین سیاه پوشانی هیئات مذهبی قم در گلزار شهدای این شهر ابراز کرد: این آیین را صبح امروز با حضور خادمان و نوکران دستگاه امام حسین(ع) و همکاری بنیاد شهید و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در جوار مزار شهدای گمنام برگزار کردیم.

اشعری با تأکید بر ضرورت رعایت بهداشت در عزادری های محرم گفت: ما در ماه محرم باید به خوبی نوکری دستگاه اباعبدالله(ع) را به جا آوریم و عزاداری ها را در این ماه با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت با شکوه برگزار کنیم./841/

ارسال نظرات