۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
کد خبر: ۶۶۱۱۵۹

امام جمعه موقت کاشان انتصاب آیت الله سلیمانی را تبریک گفت

امام جمعه موقت کاشان انتصاب آیت الله سلیمانی را تبریک گفت
حجت الاسلام اسلامی تبار انتصاب آیت الله سلیمانی را از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی به منصب امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در کاشان تبریک گفت.
حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در پیامی که یک نسخه آن برای خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، ارسال شد، گفت: مردم کاشان مردمی ولایی، حسینی و انقلابی هستند و کاشان شهر عالمان بزرگ و شهر ۱۷۰۰ شهید است.

متن کامل پیام امام جمعه موقت کاشان به شرح زیراست:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت آیت الله سلیمانی دامت برکاته
سلام علیکم

انتصاب حضرتعالی از سوی مقام معظم رهبری مدظله العالی به منصب امامت جمعه و نمایندگی، ولی فقیه در شهرستان کاشان را تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال توفیق جنابعالی را در این عرصه مهم خواستارم.

مردم کاشان مردمی ولایی، حسینی و انقلابی هستند، کاشان شهر عالمان بزرگ و شهر ۱۷۰۰ شهید است.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر خالصانه از عالم مجاهد آیت الله نمازی سلمه الله و تشکر از حسن اعتماد ایشان به بنده حقیر، از همه مسئولین و مدیران شهرستان کاشان می‌خواهم که جنابعالی را در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی که در پیام مبارکشان به آن تصریح فرمودند یاری دهند.

ترفیع جایگاه نماز جمعه و تقویت آن با سلوک معنوی و خطابه‌های عالمانه و ارتباط مستمر با مردم مومن و انقلابی و خانواده‌های شهدا و جوانان و تلاش در عرصه رفع مشکلات مردم امر مبارکی است که خداوند متعال حضرتعالی را به آن موفق بدارد و ادعیه زاکیه، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را پشتوانه جنابعالی قرار دهد و درجات امام جمعه فقید و خدوم حضرت آیت الله یثربی ره را متعالی بگرداند./1307/د102/ب1

والسلام علیکم و رحمه الله
امام جمعه موقت کاشان
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات