۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۶۶۱۱۶۰
مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان:

محرم امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرشورتر برگزار می شود

محرم امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرشورتر برگزار می شود
حجت الاسلام نبی زاده گفت: محرم امسال با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، پرشورتر و پویاتر از سال های گذشته با حضور عزاداران و هیأتی ها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام نبی زاده، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، شب گذشته در گردهمایی فعالان و موثران مراسمات محرم سال ۹۹ با اشاره به اینکه دل ها در گریه و عزاداری بر سیدالشهدا به خروش در می آید، عنوان داشت: عشق به امام حسین(ع) در طول سال در قلب ها می جوشد و در این میان هیأتی ها، خادمان و مداحان قدم در راه عزاداری های امام همام گذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به عنایت های امام حسین(ع) برای اقامه کنندگان مراسم عزایش بیان داشت: برخی  مدعیان امروزی وهابیت در استان نیز گرچه مخالف اقامه عزای حسینی می باشند اما در عمل که خواهان اقدام هستند، عاجز می مانند.

این مقام مسؤول ادامه داد: کمک های مردم برای برپایی مراسم عزاداری شیعی و غیرشیعی نمی شناسد، برای مان افتخار است از زمانی که خود را شناختیم خادم و عزادار سیدالشهدا هستیم.

حجت الاسلام نبی زاده با بیان اینکه نوکری سیدالشهدا بزرگترین افتخار است، بیان داشت: هیئتی یعنی نوکر و آن کسی که اربابش، حسین(ع) است؛ در محرم پیش رو به بهترین شکل ممکن عزاداری ها را اقامه کنیم و محرم سرشار از شور و شعور حسینی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امسال با وجود بیماری کرونا، محرم را پویاتر برگزار خواهیم کرد، ادامه داد: مکتب اهل بیت(ع) و عزاداری ها را با رعایت دستورالعمل های بهداشتی رعایت کنیم و ان شاءالله به برکت چنین مجالسی حتی یک هیأتی و عزادار به ویروس کرونا، گرفتار نشود./۹۴۵۶/پ310/ب1

ارسال نظرات