۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۶۶۱۱۸۷

فعالیت ۱۷۰ گروه تبلیغی برای معرفی "سلیمانی عزیز" به نسل جوان

فعالیت ۱۷۰ گروه تبلیغی برای معرفی
دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز گفت: با توجه به به شرایط زمانی محرم و صفر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی ۱۷۰ گروه تبلیغی پای کار آمدند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محسن کتابی  ظهر امروز در نشست خبری پویش مطالعاتی با محوریت کتاب سلیمانی عزیز که در سالن جلسات موسسه خاتم برگزار شد، اظهار داشت: با هدف زنده نگه داشتن سردار سلیمانی و با تاسی از رهبر معظم انقلاب که با مناسبت و بی مناسبت یاد این شهید بزرگوار هستند این موضوع را مورد تاکید قرار دادیم که در ماه محرم به یاد این شهید باشیم.

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز افزود: با توجه به نگاه ملی که به سردار سلیمانی وجود دارد تلاش می کنیم سراسری بودن این پویش مدنظر باشد و در این زمینه برنامه ریزی کردیم.

وی بیان کرد: سه کار عمده انجام دادیم که کتاب ما در سراسر کشور در دسترس باشد، در استان های مختلف با فعالان فرهنگی رایزنی شد تا کتاب را در دل مردم ببرند.

کتابی گفت: با توجه به به شرایط زمانی محرم و صفر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی 170 گروه تبلیغی پای کار آمدند تا به معرفی کتاب سلیمانی عزیز بپردازند.

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز تصریح کرد: در پویش قبلی هر کتاب یک کد داشت و هر کتاب یک شرکت کننده بود، هدف گذاری کردیم برای خوانده شدن کتاب هر کد ملی یک شرکت کننده باشد و این موضوع سبب شود کتاب را افراد زیادی بخوانند.

وی بیان کرد: علت انتخاب کتاب سلیمانی عزیز به این دلیل است که روان و همه پسند است و بدون اینکه کار خاصی انجام داده باشیم کتاب در دل های مردم قرار گرفته است، این کتاب به چاپ شانزدهم رسیده است، کتاب شناسان سفیر حسین و خوشه آن را به مردم معرفی می کنند.

کتابی عنوان کرد: کار اجرای این پویش از اول مرداد آغاز و طراحی و رایزنی ها انجام شد و از معاونت شهرداری قم تقدیر می کنم که همکاری و حمایت خوبی انجام دادند.

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز تصریح کرد: این پویش از فردا تا 13 آبان برگزار می شود و مراسم قرعه کشی آن به مناسبت روز کتابخوانی انجام می شود و جوایزی که برای شرکت کنندگان در این مسابقه تعیین شده است شامل کمک هزینه شرکت سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس و کارت های هدیه است که مجموعا به عدد سن شهید سلیمانی است.

وی گفت: روش های توزیع کتاب نظیر خرید پیامکی و توزیع در کتابفروشی ها و خرید اینترنتی است که کتاب را تهیه کنند و برای شرکت در مسابقه به آدرس اینترنتی www.hamasehyararan.ir مراجعه کنند و هرشخص با کد ملی می تواند در مسابقه شرکت کند.

کتابی با بیان اینکه کتاب "سلیمانی عزیز" کتابی روان و همگان پسند است، افزود: کسانی که با مباحث مرتبط با کتاب انس دارند این کتاب را تایید کرده اند که می تواند مخاطب بسیاری را جذب خود کند، تا کنون 16 جلد از این کتاب منتشر شده و در صف انتشار نوزدهم است.

دبیر اجرایی پویش مطالعاتی سلیمانی عزیز خاطرنشان کرد: هدف ما خوانده شدن کتاب است و برای همکاری با پویش دعوت کردیم که هر کسی با این پویش هماهنگی انجام داده و کتاب به دست اهل آن برسد و این مفاهیم را گسترش داده و قدمی برای سردار سلیمانی برداریم./826/د102/ق

منبع: تسنیم
ارسال نظرات