۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۶۶۱۱۹۴
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران همدان خبر داد؛

برگزاری پویش «من عاشورا می خوانم» در همدان

برگزاری پویش «من عاشورا می خوانم» در همدان
همدان - معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران همدان گفت: پویش «من عاشورا می خوانم» به همت حوزه علمیه خواهران استان همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، «مریم جان جان» امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم، اظهار داشت: امسال با توجه وضعیت کرونا در کشور و همدان، محرم ویژه ای نسبت به سال های گذشته خواهیم داشت.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان گفت: از سوی دیگر مراسم ها و مجالس عزای حسینی با توجه به تبلیغات دشمنان قابل تعطیلی نیست، لذا برای برپا بودن اقامه عزای سالار و سرور شهیدان، باید همه نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی دقت لازم را داشته باشیم.

جان جان ادامه داد: به همین منظور معاونت فرهنگی تبلیغی مدیریت حوزه علمیه خواهران همدان با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی این استان، پویش «من عاشورا می خوانم» را برگزار خواهند کرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان در ادامه سخنان خود تاکید کرد: هدف اصلی این پویش فرهنگی و دینی، دعا برای رفع بلا و بیماری از جامعه بشری است.

این استاد حوزوی خاطرنشان ساخت: این پویش از اولین روز ماه محرم تا ظهر عاشورا در سطح استان همدان برگزار می شود.

وی گفت: شیعیان در طول تاریخ برای ترویج فرهنگ دینی و به ویژه مکتب عاشورا هزینه های زیادی را متحمل شده اند و اعتقاد دارند که ترویج فرهنگ عاشورا می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات را در جامعه اسلامی برطرف کند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران همدان ادامه داد: برای تشویق شرکت کنندگان در این پویش معنوی و مقدس به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان کمک هزیه سفر به کربلای معلی اهدا می شود./1403/پ310/ب1

ارسال نظرات