۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۶۱۲۱۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد؛

ثبت‌نام ۱۳۰ هیأت برای برگزاری مراسم عزاداری

ثبت‌نام ۱۳۰ هیأت برای برگزاری مراسم عزاداری
زنجان - حجت الاسلام احمدی از ثبت‌نام ۱۳۰ هیأت برای برگزاری مراسم عزاداری در ماه محرم امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان که در استانداری زنجان برگزار شد، با اشاره به اینکه برای عزاداری محرم امسال ۱۳۰ هیئت ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: محرم امسال شاهد برگزاری مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان در خارج از فضای مساجد و در محیط باز خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه بازگشایی مساجد در شرایط کنونی فقط به منظور برپایی نماز بوده و مراسم عزاداری در داخل مساجد برگزار نخواهد شد، افزود: آنچه که امروز برای همه ما بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است، بحث برگزاری مراسم عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که امیدواریم هم‌افزایی لازم در این زمینه صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، بر لزوم فرهنگ‌سازی شعار «هر خانه یک حسینیه» تاکید کرد و گفت: امروز باید از همه ظرفیت‌ها در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده کنیم که این خود می‌تواند امر به معروف باشد. همچنین رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی را نیز باید به عنوان نهی از منکر گوشزد کنیم.

فاطمه کرباسی با بیان اینکه تولید محتوای فضای مجازی در شرایط کنونی می‌تواند گامی رو به جلو در راستای اجرای برنامه‌ها با دستورالعمل‌های جدید باشد، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوعی که امروز همه ما باید به آن پایبند باشیم، رعایت ضوابط تعیین شده برای برگزاری مراسم عزاداری است./1399/د102/ب1

ارسال نظرات