۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۶۶۱۳۷۶

طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» در کرمانشاه آغاز شد

طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» در کرمانشاه آغاز شد
کرمانشاه - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه همزمان با محرم در قالب دو طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، محسن رخصی امروز در حاشیه آیین افتتاح آشپزخانه های حسینی در استان در گفتگو با خبرنگاران ضمن تسلیت ایام محرم حسینی اظهار داشت: اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه ملت ایران در لبیک به سخنان و فرمایشان امام خامنه ای که در نیمه شعبان ایراد فرمودند در ماه رمضان عملیاتی شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در کشور و استان کرمانشاه نیز همزمان با محرم در قالب دو طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی» از امروز آغاز شده است.

این مقام مسؤول تاکید کرد: شعار ما در طرح «احسان حسینی و اطعام حسینی»، از یکدیگر گره گشایی کنیم آغاز شده است.

رخصی ادامه داد: هدف اصلی طرح اطعام حسینی تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه تصریح کرد: در طرح احسان حسینی نیز بسته های معیشتی و حمایتی با کمک خیرین و نیک اندیشان تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود.

این مقام مسؤول گفت: خوشبختانه موفق شده ایم که در اجرای طرح اطعام حسینی 72 آشپزخانه تا پایان ماه های محرم و صفر در کرمانشاه برپا کنیم که از این 72 آشپزخانه، 18 باب آن در شهر کرمانشاه قرار دارند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه ابراز کرد: همچنین خیرین و افراد نیک اندیش می توانند از روش های دیگر در انجام هرچه بهتر این دو طرح، این اداره کل را حمایت کنند.

رخصی خاطرنشان ساخت: خیرین می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* و یا واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه های پرداخت غیرحضوری در این رزمایش بزرگ شرکت کنند و در این اجر نقش داشته باشند./1400/پ310/ب1

ارسال نظرات