۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۶۶۱۸۸۸
نماینده ولی فقیه در کاشان مطرح کرد؛

لزوم امنیت شغلی کارگران و ساماندهی نیرو‌های قراردادی

لزوم امنیت شغلی کارگران و ساماندهی نیرو‌های قراردادی
اصفهان - آیت الله سلیمانی خواستار ساماندهی نیرو‌های شرکتی، قراردادی و امنیت شغلی کارگران شد و انجام این اقدام را در جلوگیری از تضییع حقوق آن‌ها ضروری دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی بعد از ظهر امروز در دیدار مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، بر لزوم استفاده از نماد‌های هنری، تاریخی، علمی و صنعتی در سطح شهرستان کاشان تأکید کرد.

به گفته وی تدوین سند چشم‌انداز ۵۰ ساله با استاندارد‌های علمی جهان و ایده‌آل برای شهر تاریخی مانند شهرستان کاشان لازم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در کاشان اظهار گفت: متاسفانه در شهر‌ها با ناهماهنگی و ناموزونی ساخت و ساز‌ها رو به رو هستیم و نیرو‌های متخصص فنی و حرفه‌ای باید به فکر کشور باشند.

آیت الله سلیمانی تاکید کرد: تنها در صورت همسویی و هماهنگی فرماندار و شهردار با همکاری شورای اسلامی شهر، می‌توان شهری نمونه و الگو به دور از هر گونه گرایش‌ها و کنش‌ها داشت.

وی افزود: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت قدرت اجرایی و شهردار قدرت مبلمان شهری را بر عهده دارد که اگر بین این قدرت‌ها تناسب، هماهنگی و همکاری وجود نداشته باشد، شهر دچار آشفتگی و ناهماهنگی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان فلسفه پیدایش شهرستان‌های ویژه را افزایش حیطه اختیارات دانست و اظهار داشت: اگر بین عنوان و معنون فاصله افتاده، این عنوان ناکارآمد است.

آیت الله سلیمانی همچنین خواستار ساماندهی نیرو‌های شرکتی، قراردادی و امنیت شغلی کارگران شد و انجام این اقدام را در جلوگیری از تضییع حقوق آن‌ها ضروری دانست.

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور نیز ابتدای این دیدار با اشاره به مشکلات موجود، بخشی از آن‌ها را ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه دانست و اظهار داشت: مشکلات و گرفتاری‌های دو سال گذشته کشور به اندازه بیش از ۲۰ سال قبل بوده است و انواع رویداد‌ها از سیل، زلزله و آتش‌سوزی تا هجوم ملخ‌ها و بیماری کرونا را شاهد بودیم.

وی افزود: در این میان تنها موضوع درمان کرونا با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود، اما حتی سایر مسائل مرتبط منجمله کمیته‌های امنیتی و تصمیم گیری در مورد دستورالعمل‌هایی مانند فاصله گذاری اجتماعی با همکاری سایر وزارتخانه و به ویژه وزارت کشور است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات