۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۰
کد خبر: ۶۶۲۶۲۳
تولیت مدرسه علمیه امام خمینی تاکید کرد؛

اخلاص، شرط حرکت در مسیر طلبگی و سربازی امام زمان

اخلاص، شرط حرکت در مسیر طلبگی و سربازی امام زمان
تهران - آیت الله صدیقی با بیان اینکه طلاب باید در مسیر طلبگی و سربازی امام زمان(عج) اخلاص داشته باشند، گفت: شروع سال تحصیلی آغاز حضور در جبهه دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله کاظم صدیقی، شنبه‌شب در جمع طلاب این مدرسه علمیه، اظهار داشت: طلاب باید عالمی ناطق باشند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) تبلیغ، روشنگری و هدایتگری را از شاخصه‌های مهم طلاب دانست و ادامه داد: طلاب و روحانیت مرزبان اخلاق و حافظ دین مردم هستند؛ دین نور الهی است و طلاب باید در نشر معارف دین کوشا باشند.

آیت‌الله صدیقی هدایت یک انسان به‌سوی حق را بزرگ‌ترین سرمایه بیان کرد و گفت: انسان اگر بتواند گناهکاری را بیدار و نادانی را به‌سوی خداوند هدایت کند به‌نوعی با غربت اسلام مقابله کرده است.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان، اظهار داشت: کشورهایی که به جمهوری اسلامی ایران بدهکار هستند و باید بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند از این کار امتناع می‌کنند چون زیر بلیت آن کدخدای بی‌آبرو و رسوا شده هستند؛ این مصداق بارز غربت اسلام است.

وی با تأکید بر اینکه دین در سایه ولایت حفظ می‌شود، عنوان کرد: باوجود سکولارهای بی‌دین خودفروخته غرب که مدام بر مادیت می‌دمند و اسلام و شهدا را کمرنگ می‌کنند اگر در این شرایط کسی متدین باشد پیروز است.

آیت‌الله صدیقی با اشاره به اینکه خداوند حافظ اسلام است، بیان داشت: در مسیر اسلام باید محکم و استوار گام برداشت و از سستی و تزلزل اجتناب کرد؛ خداوند ضمانت کرده مبلغان دین را یاری برساند.

تولیت مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بابیان اینکه طلاب باید در مسیر طلبگی و سربازی امام زمان(عج) اخلاص داشته باشند، عنوان کرد: شروع سال تحصیلی آغاز حضور در جبهه دین است؛ توشه معنوی را می‌توان در حوزه‌های علمیه کسب کرد.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی تربیت‌شده حوزه‌های علمیه و علما بود، اظهار داشت: هر طلبه‌ای باید همانند سردار سلیمانی یک مکتب باشد و به جریان تبدیل شود. شهید سلمانی زیر پرچم ولایت و فقاهت تربیت و به مکتب تبدیل شد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات