۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۳
کد خبر: ۶۶۳۰۷۱
رییس قوه قضاییه در شهرکرد:

رفع مشکلات مردم اولویت مسؤولان باشد

رفع مشکلات مردم اولویت مسؤولان باشد
چهارمحال و بختیاری - آیت الله رئیسی با بیان اینکه گرامیداشت مردم جز با خدمت صادقانه به آن‌ها میسر نمی‌شود، گفت: رفع مشکلات مردم باید اولویت نخست همه مسؤولان باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، آیت الله سیدابراهیم ریسی، رییس قوه قضاییه، ظهر امروز در ادامه برنامه‌های یک روزه سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری، در جمع کارکنان دادگستری این استان حضور یافت و از نزدیک در روند امور قضایی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مردم استان چهارمحال و بختیاری مردمی غیور، دین مدار و شجاع هستند، خاطرنشان کرد: خدمت به چنین مردمی که پای نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند را افتخاری بزرگ بدانید و در این راستا ذره‌ای کوتاهی نکنید.

آیت الله رئیسی با تأکید بر اینکه باید مشکلات استان در مرحله نخست شناسایی و در مرحله بعد اولویت بندی شوند، ابراز کرد: رفع مشکلات مردم باید اولویت نخست همه مسؤولان باشد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت این مردم جز با خدمت صادقانه و گره گشایی از کار آن‌ها میسر نمی‌شود، افزود: در پرونده‌هایی که با زندگی مردم یک منطقه سروکار دارد باید تصمیم گیری سریع و قاطع باشد.

رییس قوه قضاییه با اشاره به کمبود‌های دستگاه قضا در این استان که بعضا سبب نارضایتی مردم شده است، گفت: تاکید من این است که با همین ظرفیت موجود کار‌ها درست و بهنگام پیش برود و باید این کار پیش رود.

وی با تأکید بر لزوم صدور آرای متقن ابراز کرد: دادگاه‌های تجدیدنظر باید برای تاییدنظر باشد و رأی صادره حقوق مردم را تضمین کند.

آیت الله رئیسی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه لایحه جامع اداری و استخدامی قوه قضاییه تهیه شده است، ابراز کرد: از دولت می‌خواهیم که با همت وزیر دادگستری بررسی لایحه را تسریع کند تا در همین دوره لایحه تقدیم مجلس شود.

وی با اشاره به اینکه دادگستری باید همواره در موضع صلابت و سلامت کار خود را انجام دهد و همه کارکنان زیرمجموعه موظفند از این سلامت صیانت کنند، تصریح کرد: از هرگونه روابط ناسالم که سلامت دستگاه قضا را مخدوش کند بپرهیزید و مردم باید این موضوع را حس کنند.

رییس قوه قضاییه در پایان با تأکید بر لزوم حفظ کرامت انسانی ارباب رجوع، گفت: انتظار مردم این است که قلم قاضی بر مدار عدالت علوی بچرخد./۹۴۵۷/پ210/ب1
ارسال نظرات