۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۶۶۳۰۷۸
حجت الاسلام ذوالنور مطرح کرد؛

ترس غرب از قدرت و عزت اسلام دلیل اهانت به قرآن کریم و پیامبراکرم

ترس غرب از قدرت و عزت اسلام دلیل اهانت به قرآن کریم و پیامبراکرم
تهران - حجت الاسلام ذوالنور اهانت به قرآن کریم و پیامبراکرم(ص) را نتیجه ترس غربی ها از قدرت و عزت مسلمانان دانست و گفت: مردم دست خیانتکاران غربی را قطع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در تجمع مردمی در محکومیت اهانت بیشرمانه به ساحت مقدس پیامبراعظم(ص) و قرآن کریم که عصر امروز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: جسارت و اهانت وقیحانه یک نشریه منحط و ملحد به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اکرم(ص) برای اولین بار نیست.

وی با بیان اینکه ستیز حق و باطل از ابتدای خلقت وجود داشته است، اظهار داشت: علت و ریشه این اهانت را باید بررسی کرد که یکی از آن علل تأثیر شیطان بر روی برخی شیطانک های انسی است؛ نبرد حق و باطل باید وجود داشته باشد تا جوهره دینی و هیجانات مقدسه برآمده از اعتقادات و باورها ظهور و بروز پیدا کند.

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: این بستر مبارزه بین نور و ظلمت از ابتدای خلقت وجود داشته و در عرصه های مختلف تاریخ از جمله انقلاب خود را نشان داده است، امروز نیز جنگ گسترده نیابتی توسط نظام سلطه به منظور تقویت رژیم منحوس صهیونیستی در منطقه به راه افتاده است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس علت دوم را تفرقه و خودباختگی برخی کشورهای اسلامی بیان و عنوان کرد: برخی کشورهای اسلامی و سران آنان به دشمن جرات داده اند بتوانند به کشورهای منطقه تعرض داشته باشند.

وی ادامه داد: زمانی که آل سعود دست دوستی به سوی مستکبران دراز و گردن بردگی در برابر آنان خم می‌کند نباید انتظار داشت که به مقدسات مسلمانان اهانت نکنند.

حجت الاسلام ذوالنور افزود: وقتی دلارهای ذخیره نفت کشورهای اسلامی هزینه تکثیر و تربیت نیروهای داعشی می شود بیانگر دست دوستی دادن سعودی ها به دشمنان است؛ مگر می شود جنایات داعش را فراموش کرد؛ امام خمینی(ره) زمانی که در دهه 60 کشتار حجاج رخ داد فرمودند اگر جنایت آمریکا را فراموش کنیم هرگز خیانت سران سعودی را فراموش نخواهیم کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سومین عامل مربوط به استکبار جهانی می‌شود، او همواره تلاش می‌کند تا ایران را از جغرافیای منطقه حذف کند چون جمهوری اسلامی ایران را بزرگترین سد در رسیدن به مقاصد شومشان در منطقه می دانند.

وی ادامه داد: تا به حال آمریکا هر حرکتی در منطقه انجام داده به شکست انجامیده و با استقامت و شجاعت مسلمانان یمن، لبنان، عراق و... روبرو شده است، دلیل این استقامت تمسک مسلمانان به قرآن و عترت است لذا قرآن سوزی و اسلام ستیزی در برنامه های اصلی مستکبران قرار دارد. براساس آیات الهی آنان راهی جز مرگ و نابودی پیش رو ندارند.

حجت الاسلام ذوالنور افزود: یادمان نرفته در دوران اصلاحات از پول این مردم جریاناتی را به وجود آوردند و لیدرهای منحوس این جریان آمدند گفتند وحی سخن خدا نیست و این تجربه بشری و برداشت پیامبراکرم(ص) است در حالی که قرآن کریم تحریف ناپذیری خود را تضمین کرده و دیدید که چگونه این جریان همانند کف روی آب به فنا رفت لذا دشمن خشم و کینه خود را با آتش زدن قرآن کریم نشان می دهد چون می داند عامل و دوام ما همین قرآن کریم است.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه دشمن حیله گر و قدار در تلاش است معامله قرن را به سرانجام برساند، عنوان کرد: امروز اسرائیل در انزوا و تگنا قرار گرفته است؛ صهیونیسم بین الملل برای همه بشریت خطر محسوب می شود و استکبار جهانی بسیج شده تا بقای این خطر بین المللی را استمرار ببخشد.

وی بیان داشت: رییس جمهور جاهل فرانسه می گوید ما نمی توانیم در قالب آزادی بیان با این حرکت شوم  برخورد کنیم؛ این سخن دروغگو بودن شما را ثابت می کند چرا آن زمانی که همین نشریه به ریاست جمهورتان اهانت کرده بود با آن برخورد کردید و بستید اما الان که به مقدسات بیش از یک میلیارد مسلمان توهین کرده آن را در قالب آزادی بیان می کنید.

حجت الاسلام ذوالنور با تأکید بر اینکه جامعه اسلامی باید متحد شوند تا در برابر این حرکات ابلهانه آسیب نبینند، خاطرنشان کرد: مهمترین پیام این حرکت آن است که دشمن از عزت و قدرت مسلمانان نگران است؛ کسانی که سعی می کنند با سازشکاری و یا مذاکره فرهنگ منحط غرب را در کشور حاکم کنند اگر خیانت کار باشند بدانند مردم دست آنان را قطع خواهند کرد./813/پ202/ق

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات