۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۶۳۱۶۵

سامانه‌ای برای شفافیت +فیلم و عکس

سامانه‌ای برای شفافیت +فیلم و عکس
شهرداری امیدیه سامانه‌ای طراحی کرده تا مردم بتوانند به راحتی تمام قراردادهای خرد و کلان، املاک تملیکی و اجاره‌ای، دارایی‌ها و اموال مدیران شهرداری دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، یه یقین می‌توان گفت اگر شفافیت در نهادهای دولتی و غیردولتی نهادینه شود و میزان قراردادها و املاک و دارایی ها هر دستگاه و اموال هر مسئول و مدیری روشن و شفاف باشد هم بخشی از مشکلات اقتصادی حل می شود هم مفاسد به حداقل ممکن می رسد. شفافیت معجزه می کند.

شهرداری ها یکی از معدود دستگاه های پولدار و غیرشفاف هستند که متأسفانه مفاسد و تخلفات جدی در آنها ریشه دوانده و تنها راه، شفافیت است.

شهرداری امیدیه سامانه‌ای طراحی کرده تا مردم بتوانند به راحتی تمام قراردادهای خرد و کلان، املاک تملیکی و اجاره‌ای، دارایی‌ها و اموال مدیران و مسئولین شهرداری، مناقصات و مزایدات، بودجه‌ها و تعرفه‌ها، ماشین آلات سنگین و سبک، پروژه‌های عمرانی و غیره دست پیدا کنند. 

                                            به سفارش آقای برزگار تهیه شده//// طراحی سامانه‌ای برای شفافیت +فیلم و عکس                                                                                         به سفارش آقای برزگار تهیه شده//// طراحی سامانه‌ای برای شفافیت +فیلم و عکس

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        به سفارش آقای برزگار تهیه شده//// طراحی سامانه‌ای برای شفافیت +فیلم و عکسبه سفارش آقای برزگار تهیه شده//// طراحی سامانه‌ای برای شفافیت +فیلم و عکس

شهرداری امیدیه سامانه‌ای طراحی کرده با عنوان سامانه شفافیت امیدیهِ؛ تا مردم بتوانند به راحتی تمام قراردادهای خرد و کلان، املاک تملیکی و اجاره‌ای، دارایی‌ها و اموال مدیران و مسئولین شهرداری، مناقصات و مزایدات، بودجه‌ها و تعرفه‌ها، ماشین آلات سنگین و سبک، پروژه‌های عمرانی و غیره دست پیدا کنند.

اینگونه همه مردم می‌توانند بفهمند که آیا عدالت و مساوات در قراردادها و دارایی‌ها رعایت شده؟ آیا مسئولین شهرداری در قراردادها و مناقصات و مزایده‌ها مردم را دیده‌اند یا قوم و خویش خود را؟ 

 

تعداد بازدید : 5
ارسال نظرات