۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۶۶۳۱۷۳
مدیر حوزه علمیه مازندران:

اهانت به ساحت پیامبر از سر استیصال و درماندگی غرب است

اهانت به ساحت پیامبر از سر استیصال و درماندگی غرب است
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی به اهانت غرب به ساحت پیامبر گرامی اسلام اشاره کرد و گفت: این اقدام آنها را از سر استیصال و درماندگی غرب در برابر اسلام ناب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران ظهر امروز در جمع معاونان و کارکنان این مدیریت با اشاره به جسارت و اهانت غربی ها به ساحت پیامبر گرامی اسلام، این اقدام آنها را از سر استیصال و درماندگی غرب در برابر اسلام ناب دانست.

وی با بیان این که در سیره نبی مکرم اسلام چیزی جز صلح، صفا، برابری و برادری دیده نمی شود، افزود: امروز جامعه غربی در اوج قدرت مادی، غرق در مشکلات و معضلات اخلاقی و اجتماعی است.

مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دنیای غرب راهی جز بازگشت به معنویت و تمدن دینی ندارد، تصریح کرد: امروز در سایه همه توطئه های دشمنان، اسلام ناب تا قلب آمریکا و اروپا نفوذ کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که دنیا تشنه معارف اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: اهانت و جسارت غربی ها به مقدسات دینی مسلمانان به ویژه قرآن و پیامبر گرامی اسلام نشان دهنده گسترش روز افزون اسلام در جهان است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دنیای غرب راهی جز پذیرش واقعیت ها ندارد، تصریح کرد: باید بپذیرند که سیاست های مادی و غلط آنها نتوانست ملت های جهان را اقناع کند و امروز تنها دین مبین اسلام و مفاهیم اسلامی است که می تواند پاسخگوی نیاز جوامع بشری باشد.

استاد حوزه علمیه مازندران با انتقاد شدید از سکوت برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه در برابر جنایت ها و اهانت های غرب علیه اسلام و مسلمانان گفت: متأسفانه ارتجاع عرب منطقه بار دیگر نشان داد به ابزاری برای منافع استعماری و استکباری غرب در منطقه تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی، ذلت و بدبختی امروز ارتجاع عرب منطقه را نتیجه وابستگی آنها به آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: این روزها به وضوح می بینیم این کشورها به دلال آمریکا برای برقراری رابطه با صهیونیست ها تبدیل شده اند.

مدیر حوزه علمیه مازندران همچنین با محکوم کردن اقدام بحرین در برقراری رابطه سیاسی با رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: این کشورها با خیانت به آرمان فلسطین و امت اسلامی باید روزی پاسخگوی این اقدام ننگین خود باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که هرگونه ارتباطی با رژیم کودک کش صهیونیستی خیانت به اسلام و آرمان فلسطین است، خاطرنشان کرد: امارات متحده عربی و بحرین باید بدانند که این اقدام آنها عواقب سنگینی برایشان خواهد داشت و جرم خود را سنگین تر کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز در در پیام خود فرمودند دشمنان با اهانت به مقدسات دینی تلاش می کنند افکار عمومی را نسبت به اقدامات آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه منحرف کنند، افزود: ملت های منطقه باید هوشیار باشند و نگذارند طرح ننگین آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب محقق شود./950//210/خ

ارسال نظرات