۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۶۶۳۴۰۰
شیخ حسین المعتوق مطرح کرد؛

ترویج فرهنگ مقاومت؛ مسؤولیتی سنگین بر دوش حوزه‌ها

ترویج فرهنگ مقاومت؛ مسؤولیتی سنگین بر دوش حوزه‌ها
عالم برجسته کویت گفت: حوزه های علمیه و موسسات علمی دیگر باید روی بحث مقاومت کار کرده و مردم را به روی آوردن به فرهنگ مقاومت تشویق کنند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین المعتوق عصر امروز در هفتمین همایش بین المللی جبهه جهانی شباب المقاومه با موضوع«راهکارهای نابودی اسرائیل» که در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، عنوان کرد: درگیری بین حق و باطل یک ریشه الهی داشته و همه فروعات دینی بر این اساس است.

وی افزود: کفر با طاغوت و ایمان به خدا توامان با هم بوده و کفر به طاغوت یکی از ملزومات ایمان است؛ مبارزه با طاغوت ریشه الهی داشته و تا روزی که عدل الهی بر زمین گسترش پیدا کند، ادامه خواهد داشت.

این عالم برجسته کویت گفت: این درگیری بین حق و باطل همیشگی بوده و پیروزی همواره با حق است.

شیخ حسین المعتوق تاکید کرد: امروز آمریکا و دولت های استکباری و دنباله روهای آن ها مصادیق طاغوت هستند و ما باید با آن ها مقابله کنیم.

وی تصریح کرد: ۱۳۵۷ شمسی مبارزه با اسرائیل به طور قوی آغاز شد، بعد از عقب نشینی رژیم صهیونیستی از لبنان، این نکته را امام خامنه ای به حزب الله گفتند که تکلیف مسلمانان نابودی اسرائیل است، فقط عقب نشینی کفایت نمی کند، بلکه باید اسرائیل نابود شود.

این عالم برجسته کویت تصریح کرد: همه دنیا در مقابل محور مقاومت بود، اما خداوند به این محور نصرت داد، چرا که وعده خداوند حق است.

شیخ حسین المعتوق اضافه کرد: محور مقاومت باید روحیه مقاومت را حفظ کرده و پروژه مقاومت را قوت ببخشد، ما باید درک کنیم که آزادی فلسطین نزدیک است، به شرطی که روحیه مقاومت حفظ شود.

وی بیان کرد: پرده برداری از صورت قبیح کسانی که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند، وظیفه ما است. ما باید با کارهای دقیق و درست این اقدام را انجام دهیم.

این عالم برجسته کویت یادآور شد: ما وظیفه داریم که فرهنگ مقاومت را گسترش دهیم، قرآن کتاب مقاومت بوده و نیازی به منبع دیگری نداریم، تفکر مقاومت در قرآن بوده و قرآن به ما آموخته که باید در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم.

شیخ حسین المعتوق اظهار داشت: حوزه های علمیه و موسسات علمی دیگر باید روی بحث مقاومت کار کرده و مردم را به روی آوردن به فرهنگ مقاومت تشویق کنند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی مادر مقاومت بوده و همچنان عزیز و قوی است و این به دلیل رهبری امام خامنه ای است.

این عالم برجسته کویت بیان کرد: مردم باید به دنبال آزادی فلسطین و روحیه مقاومت باشند، جوانان در این جریان اهمیت زیادی دارند، انرژی جوانان مخصوصا جوانان مومن و مخلص می تواند دشمن صهیونیستی را از بین ببرد.

شیخ حسین المعتوق ادامه داد: جوانان مسلمان در همه جهان اگر جمع شوند، می توانند رژیم صهیونیستی را نابود کنند، جوانان بحرین و یمن و همه جوانان محور مقاومت این را نشان داده اند./ذ102/ف
ارسال نظرات