۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۶۶۳۴۰۱
آیت الله اراکی در همایش شباب المقاومه:

عادی سازی روابط با اسرائیل زوال حکام طاغوتی منطقه را تسریع می‌کند

عادی سازی روابط با اسرائیل زوال حکام طاغوتی منطقه را تسریع می‌کند
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با محکومیت عادی سازی روابط با اسرائیل تصریح کرد: این حرکات مذبوحانه منشأ امید و نشانه نزدیکی جبهه مقاومت به پیروزی نهایی است.

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری رسا، آیت الله اراکی در هفتمین همایش جبهه جهانی شباب المقاومه که عصر دوشنبه در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) نصرت مظلوم را از مهمترین اصول اسلامی دانست و افزود: امروز مقاومت در برابر جبهه طاغوت بیش از هر زمانی واجب مؤکد است.

عضو شواری عالی حوزه های علمیه با اشاره به مسأله عادی سازی رابطه با اسرائیل از سوی امارت و بحرین گفت: مسأله عادی سازی رابطه با اسرائیل بیش از آن که موجب نا امیدی شود برای مقاومت منشأ امید و نشان دهنده نزدیک شدن پیروزی است.

وی ادامه داد: اگر صف ها از هم جدا شود نصرت الهی سریع تر خواهد رسید زیرا از دلایل تأخیر در نصرت و پیروزی، اختلاط منافقین با جبهه اهل ایمان است و چنین موردی مانع به شمار می رود.

آیت الله اراکی تصریح کرد: امروز باید به کسانی که مسأله عادی سازی رابطه با اسرائیل را شیوه خود قرار داده اند، گفت، هیچ ضرری از این رفتار به جبهه مقاومت نخواهد رسید بلکه جبهه را مقاوم تر و عزم آن را جدی تر  کرده و افول دشمنان را نزدیک تر خواهد کرد.

وی ادامه داد: یقین بدانید این شیوه کاری حکام طاغوتی حاشیه جنوبی خیلج فارس مرگ آنها را نزدیک تر خواهد کرد و مردم کشورشان برای قیام علیه آنها آماده تر خواهند شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه چند پیشنهاد ادامه داد: جبهه شباب المقاومه که قدم مبارکی است باید از این اجتماع استقاده کند و به فلسطینیان تأکید کند که امروزه از هر زمانی دیگر اتحاد مقاومت فلسطینی و فلسطینیان مهم و سریع تر باید صورت گیرد.

وی ادامه داد: پیشنهاد دوم این است که برخی جریان فلسطینی باید از صلح بیرون آیند و جبهه مقاومت را قوی تر کنند چرا که با سلاح می توان دشمن را از پا در آورد و بر دشمنی که با سلاح فلسطین را اشغال کرده با مذاکره نمی توان پیروز شد.

آیت الله اراکی اضافه کرد: مسأله جمع آوری امضاء در سراسر جهان در رابطه با محکومیت عادی سازی، آمادگی و پشتیبانی از فلسطینی ها تا آزادی همه فلسطین کاری است که می توان انجام داد و برای چنین کاری باید ستاد جمع آوری امضا برای پشتیبانی از فلسطین با خون و مال صورت گیرد که چنین کاری زمینه را برای عملی سازی اتحاد جهانی علیه استکبار فراهم می کند./1324/

ارسال نظرات