۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۶۶۳۵۵۸

برنامه « کتاب عاشقی» و «کتابدان» در شبکه های اجتماعی

برنامه « کتاب عاشقی» و «کتابدان» در شبکه های اجتماعی
کتابخانه هدی فرهنگسرای قرآن به مناسبت هفته دفاع مقدس تولیدات مختلفی را منتشر می‌کند.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، فرهنگسرای قرآن به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه هایی را به صورت مجازی آماده کرده که از 31 شهریور ماه هر روز در شبکه های مختلف اجتماعی منتشر می کند.

«از شهدا بیاموزیم» در قالب پوسترهای مجازی هر روز به زندگینامه یک شهید، خاطرات جنگ و سبک زندگی شهداء هفت سال دفاع مقدس می پردازد.

طرح «کتابدان» به صورت فتوکلیپ بامعرفی «کتاب خداحافظ درختان سرو » نوشته مژگان شیخی ،فرهنگ «سخنان امام حسین علیه السلام »نوشته محمد دشتی و معرفی کتاب «مقتل جامع سیدالشهداء » نوشته گروهی از تاریخ پژوهان زیر نظر مهدی پیشوایی آماده و منتشر خواهد شد. « پیام شهدا» یک فتوکلیپ از وصیت نامه شهداست که روز 31 شهریور منتشر خواهد شد.

همچنین برنامه اصلی این هفته «کتاب عاشقی» است که به صورت پوستر مجازی تهیه شده و هر روز یک کتاب را به مخاطبان خود معرفی می کند.کتابهای : ۱- وقتی مهتاب گم شد به قلم حمید حسام ۲-آب هرگز نمی میرد به قلم حمید حسام۳- جشن حنابندان به قلم محمد حسین قدمی۴-فرنگیس به قلم مهناز فتاحی۵- آتش به اختیار به قلم حجت ایروانی ۶- عباس دست طلا به قلم محبوبه معراجی پور ۷- سرباز کوچک امام به قلم فاطمه دوست کامی و محمد طحانیان شایان ذکر است تمامی این هفت کتاب تقریظ شده مقام معظم رهبری هستند. این برنامه ها از 31 شهریور تا 6 مهرماه هر روز در صفحه اینستاگرام فرهنگسرای قرآن در اختیار عموم علاقمندان قرار می گیرد./826/د102/ق

ارسال نظرات